Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av 4ungar
Mammut skrev::shock: Shit jag fattar inget! Veck här o veck där! Det är försent för mig, men påsarna är superfina å nu har jag tassat, så jag får ta tag i det vid ett piggare tillfälle... zzz...
:lol:
Av Disa86
4ungar skrev:
Disa86 skrev:kan man få beskrivning? den ser så rund ut.. på den länken så är det liksom veck på sidorna.. din är ju grymt mycket snyggare!!
min är som länken men den blev lixom rundare när jag stoppade saker i den :roll: jag har oxå väck på sidorna men jag har inte strukit dom om det beror på det kanske 8)
men har du sytt in vecken? För så ser det ut på länken men inte på din??
Användarens profilbild
Av 4ungar
Disa86 skrev:
4ungar skrev:
Disa86 skrev:kan man få beskrivning? den ser så rund ut.. på den länken så är det liksom veck på sidorna.. din är ju grymt mycket snyggare!!
min är som länken men den blev lixom rundare när jag stoppade saker i den :roll: jag har oxå väck på sidorna men jag har inte strukit dom om det beror på det kanske 8)
men har du sytt in vecken? För så ser det ut på länken men inte på din??
förlåt har helt missat :oops: japp vecken är insydda :D
Användarens profilbild
Av SoFaD
det här måste jag prova. jättefina!
Användarens profilbild
Av 4ungar
annelie skrev:så blev min :-) fast har inte löst den ofållade kanten ännu ;-)
Bild
fin :D jag overlockade mina kanter bara nån har användt kantband, blir spännande o se vad du väljer :wink:
Användarens profilbild
Av pillalilla
tass..
Användarens profilbild
Av bergjonna
McMorrigan skrev:Sådana här gör jag! :D
Bild

Mönstret är en ICA- kasse som jag har klipp upp i botten och i en sidan. På det sättet slipper jag två sömmar i sidorna. Dcok blir det ju då en remsa kvar på varje tygbredd men den kan man använda och sy en påse med två sömmar i! :wink:

Jag förstärker både kander på oavsidan och i botten med kantband. Jag tycker att de håller bättre då! :D
Vilket underbart tyg, var har du hittat det?
Användarens profilbild
Av McMorrigan
bergjonna skrev:
McMorrigan skrev:Sådana här gör jag! :D
Bild

Mönstret är en ICA- kasse som jag har klipp upp i botten och i en sidan. På det sättet slipper jag två sömmar i sidorna. Dcok blir det ju då en remsa kvar på varje tygbredd men den kan man använda och sy en påse med två sömmar i! :wink:

Jag förstärker både kander på oavsidan och i botten med kantband. Jag tycker att de håller bättre då! :D
Vilket underbart tyg, var har du hittat det?
Det är ett gaaaaaaaaammalt IKEA tyg! :D Äkta 70-tals IKEA....... Så det blir nog lite svårt att få tag i. :wink:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?