Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
4ungar skrev:men har du sytt in vecken? För så ser det ut på länken men inte på din??Disa86 skrev:kan man få beskrivning? den ser så rund ut.. på den länken så är det liksom veck på sidorna.. din är ju grymt mycket snyggare!!min är som länken men den blev lixom rundare när jag stoppade saker i denjag har oxå väck på sidorna men jag har inte strukit dom om det beror på det kanske
Disa86 skrev:förlåt har helt missat4ungar skrev:men har du sytt in vecken? För så ser det ut på länken men inte på din??Disa86 skrev:kan man få beskrivning? den ser så rund ut.. på den länken så är det liksom veck på sidorna.. din är ju grymt mycket snyggare!!min är som länken men den blev lixom rundare när jag stoppade saker i denjag har oxå väck på sidorna men jag har inte strukit dom om det beror på det kanske
McMorrigan skrev:Sådana här gör jag!Vilket underbart tyg, var har du hittat det?![]()
Mönstret är en ICA- kasse som jag har klipp upp i botten och i en sidan. På det sättet slipper jag två sömmar i sidorna. Dcok blir det ju då en remsa kvar på varje tygbredd men den kan man använda och sy en påse med två sömmar i!![]()
Jag förstärker både kander på oavsidan och i botten med kantband. Jag tycker att de håller bättre då!
bergjonna skrev:Det är ett gaaaaaaaaammalt IKEA tyg!McMorrigan skrev:Sådana här gör jag!Vilket underbart tyg, var har du hittat det?![]()
Mönstret är en ICA- kasse som jag har klipp upp i botten och i en sidan. På det sättet slipper jag två sömmar i sidorna. Dcok blir det ju då en remsa kvar på varje tygbredd men den kan man använda och sy en påse med två sömmar i!![]()
Jag förstärker både kander på oavsidan och i botten med kantband. Jag tycker att de håller bättre då!
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?