Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av 4ungar
okej ska studera :lol:
Användarens profilbild
Av 4ungar
jag kan i princip bara vända dem ut o in nu o köra en overlock kant o sedan en raksömfrån rätan :roll: :wink: har jag koll på läget då då :lol:
Av surftrollet
Jomenvisst, eller så syr du bara en raksöm på insidan så att overlockkanten insluts, då förstärks botten också. Bara en fråga om hur du vill att botten ska se ut. :) Om du bedömmer att overlockkanten är för svag som den är alltså, annars går det säkert bra att låta det vara som det är också. :)
Användarens profilbild
Av 4ungar
tack för många bra råd :urule:
Användarens profilbild
Av milimina
tass - jättefina påsar! :)
Användarens profilbild
Av zandrama
esarina skrev:
zandrama skrev:Det är världens enklaste att sy.
Fast då får man motsvarande papperspåsar. ;)
Äh, jag läste bara "påsar". Värst vad ni är petiga! ;)
Och förresten går de där utmärkt att handla med också! Så det så! ;)
Av Disa86
å så fina!! synd att jag inte har en massa tyg hemma.. :(
Av Disa86
kan man få beskrivning? den ser så rund ut.. på den länken så är det liksom veck på sidorna.. din är ju grymt mycket snyggare!!
Användarens profilbild
Av sirisirius
Jättefina!
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Sådana här gör jag! :D
Bild

Mönstret är en ICA- kasse som jag har klipp upp i botten och i en sidan. På det sättet slipper jag två sömmar i sidorna. Dcok blir det ju då en remsa kvar på varje tygbredd men den kan man använda och sy en påse med två sömmar i! :wink:

Jag förstärker både kander på oavsidan och i botten med kantband. Jag tycker att de håller bättre då! :D
Av Emmiez
åh såna ska jag försöka göra :)
Användarens profilbild
Av frida
tass
Användarens profilbild
Av 4ungar
Disa86 skrev:kan man få beskrivning? den ser så rund ut.. på den länken så är det liksom veck på sidorna.. din är ju grymt mycket snyggare!!
min är som länken men den blev lixom rundare när jag stoppade saker i den :roll: jag har oxå väck på sidorna men jag har inte strukit dom om det beror på det kanske 8)
Användarens profilbild
Av Mammut
:shock: Shit jag fattar inget! Veck här o veck där! Det är försent för mig, men påsarna är superfina å nu har jag tassat, så jag får ta tag i det vid ett piggare tillfälle... zzz...
Användarens profilbild
Av 4ungar
Mammut skrev::shock: Shit jag fattar inget! Veck här o veck där! Det är försent för mig, men påsarna är superfina å nu har jag tassat, så jag får ta tag i det vid ett piggare tillfälle... zzz...
:lol:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?