Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Emmiez
1. min första sjal är en hemmasydd trikåsjal.

2. Sen köpte jag en sandfärgad Pikku ruu av aneeha som numera är utlånad till en kompis utanför sjalbarn
3. Sen köpte jag en blå/rutig ergo av Tlillan som numera är utlånad till en kompis utanför sjalbarn
4. Sen köpte jag en Amazonas Carry Sling laguna av Kosmos
5. Nu väntar jag på en Beco metropolis köpt av Dvipa :)
Senast redigerad av Emmiez den tor mar 27, 2008 21:07, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Samuels mamma
Ringon köpte jag ny från Knyt-An. Lavan, som blivit min sambos favorit (han och sonen var praktiskt taget invirade i den hela dagarna ett tag) köpte jag av Tisse. Superfina Amazonen köpte jag av Kotten och den var definitivt min favorit i somras! Om de bott någon annanstans före Tisse och Kotten har jag ingen aning om.
Användarens profilbild
Av Nira
1. Ny naturvit Moby Wrap (från Omhulda tror jag) inhandlades ny inför lillemans ankomst, den är nu utlånad på prov till en nybliven tvillingmamma.
2. Ergo Svart/Cranberry, också ny från Edenbaby, till mannen främst, används varje dag fortfarande.
3. Naturgås, ny från Knyt an, bytt mot ringsjal med Panakeia.
4. Ellaroo Christiane köpt på Tradera, kändes oanvänd när den kom, en favorit!
5. Hemsydd MT, var ju tvungen att prova att sy en när det fanns så många bra beskrivningar här. Den bor i bilen som reservsjal.
6. Ringsjal från Föräldrar och Barn, klart man kan prenumerera på en tidning för att få en sjal... Den flyttade till Leeloo för jag kommer inte överens med ringsjalar men var ändå tvungen att prova nr 7
7. Ringsjal Lilja från Panakeia.
8. Fler hemsydda MT, mamma fick lust att sy såna så nu har jag fler än jag klarar av att använda.
9. Wellen Silver från Zmurfan/Cinnamon (Eld77 första ägaren)
10. Blå Pärla från MariTres för att jag fick låna Äpplebus sköna gröna och tyckte den var så mysig.
Användarens profilbild
Av thanisa
Ska försöka mig på att få ner min sjalhistoria

1. didymos katja st 6 köpt från activa babycare januari/februari 2003
2. hoppediz oslo köpt från edenbaby såld till boedica
3. didymos koralle köpt av sasha42
4. didymos eva docksjal köpt från edenbaby
5. didymos indio zimt-kobalt med ull köpt från lotusbarn
6. didymos wellen aqua köpt från allt-i-tyg
7. didymos wellen aqua köpt från didymos tyskland färgad till wellen forest
8. indio med hampa köpt från didymos tyskland samtidigt med
9. didymos wellen silver färgad till wellen bohuslän
10. didymos björn köpt från matildamamma färgad till björna
11. angelpack lx köpt från återförsäljare i tyskland samma dag jag fick den fick jag även
12. didymos wellen bettan köpt av bettan i sjalbarns snabbaste affär. 2 timmar från utlagd annons tills jag hade den i mina händer. har varit en wellen violett som ingick i ett trepartsbyte mellan bettan, sagogrynet och någon mer.
13. didymos wellen anso, köpt av anso. en wellen silver som blivit blåfärgad.
14. en grön vattensjal köpt ?

Tror det är min sjalhistoria, har också en meitai och en dock meitai som kom till innan min andra didymos sjal. De används dock inte.
Användarens profilbild
Av millot
Asså, ni är ju galna :hellu:
Av Emmiez
millot skrev:Asså, ni är ju galna :hellu:
vänta du bara snart e du här :lol:

o ja som inte alls ville lyssna på alla andra när dom sa så till mig, o nu sitter ja här.. har blivit 3 sjalar o 2 selar.. ja skulle ha 1 sjal o 1 sele sa ja innan, bara för några månader sen innan Amanda föddes 8)
Användarens profilbild
Av marlene
Emmiez skrev:

o ja som inte alls ville lyssna på alla andra när dom sa så till mig, o nu sitter ja här.. har blivit 3 sjalar o 2 selar.. ja skulle ha 1 sjal o 1 sele sa ja innan, bara för några månader sen innan Amanda föddes 8)
:Hahaa:
Av Emmiez
marlene skrev:
Emmiez skrev:

:Hahaa:
ja precis, ja tyckte ni va helt galna :hellu:
men jag har faktiskt tänkt om 1 trikå, 1 vävd o 1 sele känns okej, fast nu blir det inte riktigt så :floet2:
Användarens profilbild
Av marlene
Emmiez skrev:
men jag har faktiskt tänkt om 1 trikå, 1 vävd o 1 sele känns okej, fast nu blir det inte riktigt så :floet2:
Nä just ja... snart sitter du där med femtioelva olika bärmojänger och bara måste ha en till :P
Av Emmiez
marlene skrev:
Emmiez skrev:
Nä just ja... snart sitter du där med femtioelva olika bärmojänger och bara måste ha en till :P
nä ja vill inte det, (har inte råd juh) :roll:
(men bara kanske en didy eva o en sån där orange randig va det nu var o så en sån där från edenbaby den rosa...)
Användarens profilbild
Av mari_tres
thanisa skrev:
:hello: Tror jag köpte den av GosKina :hmm:
Användarens profilbild
Av marlene
Emmiez skrev:
(men bara kanske en didy eva o en sån där orange randig va det nu var o så en sån där från edenbaby den rosa...)
och sen kommer det en till och en till och en till och inte kan man ju sälja den fina och inte den heller och inte den och inte den :P
Av Emmiez
marlene skrev:
Emmiez skrev:
och sen kommer det en till och en till och en till och inte kan man ju sälja den fina och inte den heller och inte den och inte den :P
hmm, en i taget hade jag tänkt, okej att ha en vävd o en trikå samtidigt, men annars får ja byta.. :roll: får nog skaffa en till så ja måste ha två sjalar minst 8) eller nej det skulle ja ju inte :oops: :lol:
Användarens profilbild
Av mari_tres
marlene skrev:
Emmiez skrev:
:iagree:

:rofl:

Varför är det inte en sjal- :twisted: som håller i iagree-skylten för? :hmm:
Användarens profilbild
Av thanisa
mari_tres skrev:
thanisa skrev:
:hello: Tror jag köpte den av GosKina :hmm:
Åh vad bra, då får jag lägga till det på min lista.

Ska försöka mig på att få ner min sjalhistoria

1. didymos katja st 6 köpt från activa babycare januari/februari 2003
2. hoppediz oslo köpt från edenbaby såld till boedica
3. didymos koralle köpt av sasha42
4. didymos eva docksjal köpt från edenbaby
5. didymos indio zimt-kobalt med ull köpt från lotusbarn
6. didymos wellen aqua köpt från allt-i-tyg
7. didymos wellen aqua köpt från didymos tyskland färgad till wellen forest
8. indio med hampa köpt från didymos tyskland samtidigt med
9. didymos wellen silver färgad till wellen bohuslän
10. didymos björn köpt från matildamamma färgad till björna
11. angelpack lx köpt från återförsäljare i tyskland samma dag jag fick den fick jag även
12. didymos wellen bettan köpt av bettan i sjalbarns snabbaste affär. 2 timmar från utlagd annons tills jag hade den i mina händer. har varit en wellen violett som ingick i ett trepartsbyte mellan bettan, sagogrynet och någon mer.
13. didymos wellen anso, köpt av anso. en wellen silver som blivit blåfärgad.
14. en grön vattensjal köpt mari_tres

Tror det är min sjalhistoria, har också en meitai och en dock meitai som kom till innan min andra didymos sjal. De används dock inte.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?