- sön mar 11, 2007 16:45
Och nånting med fasligt mycket pärlor eller broderier på.....är det ComfyJoeyn eller nått annat i din lista. Eller har jag helt enkelt taskigt minne
zmurfan skrev:Men Zmurfan.....har inte du haft nåt udda-märke....typ en Nivea eller Lana eller nåt. Mörkblå långsjal från e-bay eller nåt byte eller nåt......Eld77 skrev: Maken fick en Wellen Silver från Edén Baby i julklapp, den bor numera i Umeå (åtminstone halva hos Zmurfan),Den finns för tillfället i Nordmaling och väntar på att cinnamon ska få sin bebis (mars 2007) så den får bli använd igen. Jag har använt den hela 4 ggr sedan jag (vi) köpte den. Har övat omslutet på ryggen med den. Jag som annars bara kör ryggsäck med tibetanslut.
Min sjalhistoria:
Min första var en ringsjal som cinnamon hade sytt. Den är numera slaktad till servetter.
Min första långsjal var hemmasydd och lila. Den är också slaktad till servetter.
Sydde även en blå långsjal som blev servetter.
Min första köpte långsjal var en Amazonas Brasil Tropical som jag köpte på ebay och som numera bor i USA tack vare ett "wrap-swap".
En 4.2 EllaRoo Maija kom som utbyte i det bytet och hon ska stanna kvar här för henne älskar jag.
Min andra köpte långsjal var Inka 4.6 som kom från Greta Garn och numera bor hemma hos jemmah.
Norrskenet som kom och vände (var hos mig mindre än en vecka) kom från marlene och for till Nova.
Lena 4.6 köpte jag på ebay. Hon ligger hemma på hatthyllan och väntar på att antingen jag börjar använda henne eller att bli såld.
ComfyJoey bärpåse köpte jag för att testa och den finns kvar. Den ska jag bära bebis i på BB om det blir fler barn.
En Ergo Classic köpte jag från Marielle med Runa också. Den flyttade här för någon vecka sedan. Minns inte vem.
Det är väl min sjalhistoria tror jag. Jag ska kolla när jag kommer hem om jag glömt någon.
Tillägg:
Didymos Lena har blivit såld.
En Bebina Stjärntecken Fisk har flyttat in hit. Marlene hade den före mig.
Jag har köpt en Girasol Regnbåge på ebay.
Och nånting med fasligt mycket pärlor eller broderier på.....är det ComfyJoeyn eller nått annat i din lista. Eller har jag helt enkelt taskigt minne

Pärlsockret och Sockerbiten delar dag o9o5 resp. o7o5
+ storebror o2o8 o lillebror o4o7
Mamma till tre små stjärnor * * * http://tresmastjarnor.blogspot.com/
"You don’t have to finish. The important thing is starting."
+ storebror o2o8 o lillebror o4o7
Mamma till tre små stjärnor * * * http://tresmastjarnor.blogspot.com/
"You don’t have to finish. The important thing is starting."