Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Silverälva
Vilka är bra? Måste man köpa en för massa massa pengar? Eller har någon kanske en beg att sälja? En som man kan lära sig på?
Användarens profilbild
Av elli
Jag köpte min från England, där var den mycket biligare och så blev den levererad till dörren. de blev en Janome 744

Jag hade bara sytt lite på overlock innan jag köpte min man jag resonerade som så att om jag trivs med den vill jag ju ha en riktigt bra så jag kan ha den länge och en av de lite dyrare kan man ju sälja för en ganska bra slant.

I övrigt vet jag inte hur jag ska råda dig.
Användarens profilbild
Av ladylie
Gå in på http://www.husqvarna.se och skicka ett medelande att du är intresserad av beg. maskiner.

Dom har ju även butiker runt om i landet.

Man kan få tag på riktigt billiga därigenom, då är dom dessutom ny servade[/url]
Användarens profilbild
Av Tabby
En till som vill ha en overlock :hello:
Användarens profilbild
Av Tabby
Ladilye, menar du att man ska in på varje återförsäljare i ens län och maila dem, för det finns ingen mailadress till just de som har sidan?
Användarens profilbild
Av 4ungar
jag ska sälja min overlock :wink:
Användarens profilbild
Av Silverälva
demalebe skrev:jag ska sälja min overlock :wink:
När, var, hur, varför, vad heter den, hur mycket, är den bra, är den rumsren, vill den bo hos mig????? :wink:
Användarens profilbild
Av 4ungar
mist skrev:
demalebe skrev:jag ska sälja min overlock :wink:
När, var, hur, varför, vad heter den, hur mycket, är den bra, är den rumsren, vill den bo hos mig????? :wink:
när? nu
var? utanför Malmö
hur? tja jag säljer någon köper :wink:
varför? ska köpa en 5 trådare (denna är 4 )
vad heter den? elna lock f4
hur mycket? 2500 kr (då är det utan prutmån, vill man pruta kostar den 3000 kr)
är den bra? ja
är den rumsren? det är torrt runt den... :lol:
vill den bo hos mig? jag ska fråga :wink:

den fungerar som den ska o knivarna är i bra skick. Ganska nyligen servad. 8)
Användarens profilbild
Av Silverälva
Jag vill veta allt om denna lilla manick du vill sälja! Hur gammal? Nypris? Instruktionsbok?
Användarens profilbild
Av 4ungar
mist skrev:Jag vill veta allt om denna lilla manick du vill sälja! Hur gammal? Nypris? Instruktionsbok?
instruktionsbok? Ja
ålder? vet inte hittar inget på nätet heller
nypris? jag köpte den beg 3800 kr för ca 6 mån sedan då var den ny servad, bra knivar, fungerar bra.
Användarens profilbild
Av Silverälva
demalebe skrev:
instruktionsbok? Ja
nypris? jag köpte den beg 3800 kr för ca 6 mån sedan då var den ny servad, bra knivar, fungerar bra.
Men det är ett bra märke? Inte bara gjord av plast? Går det att skicka en sån utan att det kostar en förmögenhet tro? Är den lämplig för nybörjare?
Användarens profilbild
Av 4ungar
mist skrev:
demalebe skrev:
instruktionsbok? Ja
Men det är ett bra märke? Inte bara gjord av plast? Går det att skicka en sån utan att det kostar en förmögenhet tro? Är den lämplig för nybörjare?
bra märke? ja
den är gjord som en maskin brukar vara i plast hölje maskineriet o trädningen i metall, jag var nybörjare med denna :D
kan kolla vad frakten går på med bussgods då det blir billigast.
Användarens profilbild
Av 4ungar
demalebe skrev:
mist skrev:
demalebe skrev:
instruktionsbok? Ja
bra märke? ja
den är gjord som en maskin brukar vara i plast hölje maskineriet o trädningen i metall, jag var nybörjare med denna :D
kan kolla vad frakten går på med bussgods då det blir billigast.
frakt ca 200 kr 8)

med utkörning 400 kr :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?