- fre dec 07, 2007 23:44
Vilka är bra? Måste man köpa en för massa massa pengar? Eller har någon kanske en beg att sälja? En som man kan lära sig på?
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
demalebe skrev:jag ska sälja min overlockNär, var, hur, varför, vad heter den, hur mycket, är den bra, är den rumsren, vill den bo hos mig?????
mist skrev:när? nudemalebe skrev:jag ska sälja min overlockNär, var, hur, varför, vad heter den, hur mycket, är den bra, är den rumsren, vill den bo hos mig?????
mist skrev:Jag vill veta allt om denna lilla manick du vill sälja! Hur gammal? Nypris? Instruktionsbok?instruktionsbok? Ja
demalebe skrev:Men det är ett bra märke? Inte bara gjord av plast? Går det att skicka en sån utan att det kostar en förmögenhet tro? Är den lämplig för nybörjare?
instruktionsbok? Ja
ålder? vet inte hittar inget på nätet heller
nypris? jag köpte den beg 3800 kr för ca 6 mån sedan då var den ny servad, bra knivar, fungerar bra.
mist skrev:bra märke? jademalebe skrev:Men det är ett bra märke? Inte bara gjord av plast? Går det att skicka en sån utan att det kostar en förmögenhet tro? Är den lämplig för nybörjare?
instruktionsbok? Ja
nypris? jag köpte den beg 3800 kr för ca 6 mån sedan då var den ny servad, bra knivar, fungerar bra.
demalebe skrev:frakt ca 200 krmist skrev:bra märke? jademalebe skrev:Men det är ett bra märke? Inte bara gjord av plast? Går det att skicka en sån utan att det kostar en förmögenhet tro? Är den lämplig för nybörjare?
instruktionsbok? Ja
den är gjord som en maskin brukar vara i plast hölje maskineriet o trädningen i metall, jag var nybörjare med denna![]()
kan kolla vad frakten går på med bussgods då det blir billigast.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?