Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Stream
Åhh, snyggt! :D Visst är de fodrade också? Hur har du isåfall löst det på insidan vid sömmarna i kortsidan? (jag menar, syns sömsmånen eller har du lyckats gömma den)
Användarens profilbild
Av florin
Stream skrev:Åhh, snyggt! :D Visst är de fodrade också? Hur har du isåfall löst det på insidan vid sömmarna i kortsidan? (jag menar, syns sömsmånen eller har du lyckats gömma den)
Jo, de är fodrade och sömnsmånen syns på insidan. Den syns dock bara när fodralet är tomt. Eftersom jag overlockar med tråd i samma färg som fodret så tycker jag inte att det gör något.
Användarens profilbild
Av Stream
florin skrev:Jo, de är fodrade och sömnsmånen syns på insidan. Den syns dock bara när fodralet är tomt. Eftersom jag overlockar med tråd i samma färg som fodret så tycker jag inte att det gör något.
Tack! Då behöver jag inte fundera mer på hur jag skulle lyckats lösa det ;)
Användarens profilbild
Av ernamalin
Vad fina de var, å så många!
Fast det kanske går åt? :lol:

Du har så snygga tyger, avis nä inte alls :roll: :wink:
Användarens profilbild
Av Eva N
visst finns det sådana där jättepåsar med näsdukar att köpa? sådana de har på dagis? till dem vore det ju perfekt att ha ett fint fodral som går att hänga upp.

tack för inspirationen florin!
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
:rock:
Användarens profilbild
Av 4ungar
annelie skrev:jättefina :-)

Vilket julklappstips, kan ju sy till hela släkten :-)
tack! :D
:iagree: då var julklapparna klara då:wink:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Du råkar inte ha lust att dela med dig av mönstret?
Jag är sugen på att göra såna där till min släkt som också släpar runt på näsdukar.
Men jag är inget bra att sy på frihand.
Användarens profilbild
Av Upia
Jättefina! Vilken bra idé, det hade jag aldrig ens tänkt på att man kunde ha.

Jag är också intresserad av mönstret, det skulle täcka många julklappar och sänka kostnaderna rejält om 3 personer kunde få hemsydda prylar.
Användarens profilbild
Av bani
Me like. :love: Fast jag skulle nog aldrig komma ihåg att fylla på fodralet med nya näsdukar utan skulle gå omkring med plastfodralet istället. :roll: :oops: :lol:
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
florin skrev:Just ja, de är sydda för att passa Euroshoppers näsdukar. Tror att måtten kan skilja lite om man köper de dyrare varianterna...
Jag kan meddela att måttangivelsen funkade finfint till lambi-näsdukar i alla fall.

Tack snälla florin för tipset!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?