Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Squig skrev:Superfina! Superbra :idea:De är från minanamnband.se
Har du beställt dina namnlappar eller har du gjort dem själv??
Stream skrev:Åhh, snyggt!Jo, de är fodrade och sömnsmånen syns på insidan. Den syns dock bara när fodralet är tomt. Eftersom jag overlockar med tråd i samma färg som fodret så tycker jag inte att det gör något.Visst är de fodrade också? Hur har du isåfall löst det på insidan vid sömmarna i kortsidan? (jag menar, syns sömsmånen eller har du lyckats gömma den)
florin skrev:Jo, de är fodrade och sömnsmånen syns på insidan. Den syns dock bara när fodralet är tomt. Eftersom jag overlockar med tråd i samma färg som fodret så tycker jag inte att det gör något.Tack! Då behöver jag inte fundera mer på hur jag skulle lyckats lösa det
florin skrev:Just ja, de är sydda för att passa Euroshoppers näsdukar. Tror att måtten kan skilja lite om man köper de dyrare varianterna...Jag kan meddela att måttangivelsen funkade finfint till lambi-näsdukar i alla fall.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?