- tor dec 06, 2007 23:09
Vad sägs om att leta fram den där underbaraste, hjärtevärmande kommentaren du fått om bärandet, och delge oss? 

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
sanna73 skrev:Sedan var det en a-lagare som kom fram och tittade på A när han var ganska liten och satt i sjalen innanför min jacka och så sa han "Där skulle man få sitta, då hade alla problem nog bara försvunnit"
"Du tar så bra hand om ditt barn. Du har honom på ryggen, det är bra."
och en stund senare
"Har du sett henne när de är ute och går? Hon är så duktig och bär honom. Det måste vara så bra för honom!"
Frun: "Jaa, det är närheten, den är så viktig, det är det viktigaste man kan ge sitt barn!"
sanna73 skrev:Jag vet inte varför, men just när äldre kommer fram och säger att det ser mysigt ut eller att de önskar att sjalarna funnits på deras tid så de hade fått bära sina barn så, då blir jag alldeles glad och varm.den där har jag också fått flertalet gånger och den är så skön att höra
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?