Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Tyche
Den bästa kommentar jag fått är från en gammal gubbe på station i Uppsala. Han tittade på Isaac (som sov i sjalen :heart:) han tittade på mig, log med hela ansiktet och sa att han önskade att han blivit buren av sin mamma - då hade han nog haft ett bättre förhållande till sina barn idag.

Det var verkligen ärligt och kändes hela vägen in i hjärteroten hos mig :heart:

Sen har många, äldre, sagt att det ser så mysigt ut, att jag ger barnet exakt det man ska och att närheten kommer göra mitt barn till en varm människa, att dom gärna hade velat bära själva (men såna här moderniteter fanns inte på deras tid :lol: :wink: ).
Användarens profilbild
Av sanna73
Jag vet inte varför, men just när äldre kommer fram och säger att det ser mysigt ut eller att de önskar att sjalarna funnits på deras tid så de hade fått bära sina barn så, då blir jag alldeles glad och varm.

Sedan var det en a-lagare som kom fram och tittade på A när han var ganska liten och satt i sjalen innanför min jacka och så sa han "Där skulle man få sitta, då hade alla problem nog bara försvunnit" :D
Användarens profilbild
Av bellisbella
Mest kommentarer att det ser mysigt ut, första kommenaten var från distriktan då hon kom hem på första besöket o jag bar lillen i trikåsjalen, att det såg så mysigt ut o måste vara som att vara kvar i magen för han...
Användarens profilbild
Av zandrama
Det var nog när jag skulle gå av tåget där jag bodde förut, coh så kommer det först en äldre dam och blir överexalterad, och tyckler det är sååå underbart och mysigt och härligt och fint, coh så ska hon visa sina tre väninnor också, och de ville veta allt, vi stod säkert och pratade i en kvart om sjalen och hur mysigt och praktiskt och bekvämt det var. :lol:
Av anna m
Jag vet ingen direkt kommentar som jag lagt på minnet men många äldre brukade komma fram och kika och tycka att det såg mysigt ut.
Av surftrollet
sanna73 skrev:Sedan var det en a-lagare som kom fram och tittade på A när han var ganska liten och satt i sjalen innanför min jacka och så sa han "Där skulle man få sitta, då hade alla problem nog bara försvunnit"
:heart: Jag tycker det säger en del om vad som bryter ner själen.

Jag kopierar det finaste jag fått höra från en annan tråd:
"Du tar så bra hand om ditt barn. Du har honom på ryggen, det är bra."
och en stund senare
"Har du sett henne när de är ute och går? Hon är så duktig och bär honom. Det måste vara så bra för honom!"
Frun: "Jaa, det är närheten, den är så viktig, det är det viktigaste man kan ge sitt barn!"
Användarens profilbild
Av zero.sara
Det som etsat sig fast mest i positiv reaktion var när jag och zingo var ute på shopping med J och I i sjalarna. En kille som hade någon slags funktionsstörning (han hade assistenter) blev alldeles eld och lågor när jag plockade fram J ur sjalen för vi skulle äta. Han visade hur jag gjorde för sina assistenter men tyvärr var de inte intresserade av att lyssna till vad han hade att säga. :( När han fick se zingo med I på magen visste han direkt att det fanns en bebis där :D Och hoppade upp och ner på sin stol i sina försök att få assistenterna att fatta. Han sken upp i ett lyckligt smile när han såg att åtminstone vi förstod och såg vad han menade :D
Användarens profilbild
Av Mrs Data
"Det syns att han är älskad"
Användarens profilbild
Av schmut
sanna73 skrev:Jag vet inte varför, men just när äldre kommer fram och säger att det ser mysigt ut eller att de önskar att sjalarna funnits på deras tid så de hade fått bära sina barn så, då blir jag alldeles glad och varm.
den där har jag också fått flertalet gånger och den är så skön att höra
Användarens profilbild
Av Helena
"Där sitter det lilla barnet tryggt och bra" ropade en gammal tant väldigt högt och bestämt till mig när jag skulle gå in och handla och bar Miles på magen när han var sådär 8-9 månader. Hon lät som om hon kunde vara med i någon reklam för bärsjalar.
:D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?