Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Auroratiger
Jag har ångest över min fina, fina Hoppe Florens som tyvärr är alldeles för lång, 5,4 m när det egentligen räcker gott och väl med 4,6. När jag tar på mig den känns det som om jag virar in mig i ett stort överkast, jag drar mig för att använda den på stan eftersom jag inte vill bråka med de långa sjaländarna utomhus, och varven runt midjan gör den lite väl varm inomhus.
Dessutom tycker jag den är svår att få att sitta bra, jag kan liksom inte "hoppa till" den eftersom det känns som om tyget dels fastnar i mina kläder (är detta något andra Hoppe-användare känner igen?) och dels i sig själv eftersom den är så lång.
Å andra sidan är den jättestabil och jag vill gärna ha en tjockare alternativ till min kära gås, inte minst för utomhusbruk.

Så just nu grunnar jag på om jag ska

a) sälja den och köpa en kortare sjal, möjligen av annat märke
b) korta av den en bit (när jag nu ska hinna det, dessutom sänker det andrahandsvärdet och jag är inte särskilt bra på att sy)
c) behålla den och hoppas att jag växer i den ;) (detta alternativ leder förstås till att jag måste köpa en kortare sjal hursomhelst)

Ge mig råd, kära sjalvänner! :help:
Användarens profilbild
Av Alven
Jag röstar på alternativ 1 ;) Jag gillar inte att klippa i sjalar, och att sälja oc köpa en begagnad sjal borde inte kosta dig så mycket extra.

Jag har också haft problem med sträva hoppedizar, men min senaste (santiago) är inte sån!
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag köper den gärna. 8)

Alltså jag röstar på alternativ 1. Sen tror inte jag att Hoppar längre ska vara sträva och hårda eftersom de numer är maskinvävda.
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Fast det här är modellen med ficka, det ska väl vara den nya har jag fattat det som?
Användarens profilbild
Av zingo
Sälj den det borde inte vara nåt problem! Köp sen en kortare Stork Leo 4.6 tex mycket lättknuten.
Användarens profilbild
Av Bina
sälj den till zandrama och köp sacha42-s kortare :wink:
Användarens profilbild
Av Ezereht
sälj och köp en 4.6 stork med snea ändar :D I loooooooooooved min röda stork.
Användarens profilbild
Av sacha42
Bina skrev:sälj den till zandrama och köp sacha42-s kortare :wink:
:lol: :iagree: :wink:
Användarens profilbild
Av Bina
sacha42 skrev:
Bina skrev:sälj den till zandrama och köp sacha42-s kortare :wink:
:lol: :iagree: :wink:
:peace:
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Ja, om zandrama fortfarande är på så lutar det nog åt det :)
Användarens profilbild
Av Pruttisens mamma
Spara!!! Det kommer bli skillnad sen när barnet blir större. Jag köpte en santiago i 5.4 m när vår lilla prutt var liten och den var enorm. Tyg åt alla håll och varmt och bökigt. Velade fram och tillbaka och la tillsist ner den i garderoben. Nu när hon är över året sitter sjalen perfekt. Inte alls lika långt och mycket tyg som innan
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Fast nu ligger den på Säljes. Jag vill ha en kortare, och jag känner att jag måste nog sälja den här långa först i så fall.

Jag får väl köpa en längre senare, om det skulle bli aktuellt! ;)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?