Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ernamalin
Men ååååh vad fin den blev!!!

Å bilen sen då! :love:
Användarens profilbild
Av bergjonna
demalebe skrev:sååå fin precis den modell jag själv är ute efter :heart:

du vill inte göra en kopia o skicka till mig snälllla :eld: :eld: :eld:(av mönstret alltså)
Hej det är några som frågat efter mönstret till klänningen. Jag har inte boken med mönstret kvar, finns i boken Sy till barnen av Elsebeth Gynther, lånade den på biblioteket. Jag har det avritat i tre storlekar 74, 84 och 92, någon av dessa storlekar ni är intresserade av?
Användarens profilbild
Av Elinea
bergjonna skrev:

du vill inte göra en kopia o skicka till mig snälllla :eld: :eld: :eld:(av mönstret alltså)
Hej det är några som frågat efter mönstret till klänningen. Jag har inte boken med mönstret kvar, finns i boken Sy till barnen av Elsebeth Gynther, lånade den på biblioteket. Jag har det avritat i tre storlekar 74, 84 och 92, någon av dessa storlekar ni är intresserade av?
Den boken har ju jag :D Måste sy en sån klänning till Linnéa. Superfin var den.
Användarens profilbild
Av tiggebus
bergjonna skrev:

Då måste jag ner på bibblan och kolla. men för säkerhets skull om den inte skulle finnas, kan/vill du skicka mig mönster på stl 74? :rodna:
Användarens profilbild
Av 4ungar
bergjonna skrev:

japp stl 84 o 92 skulle jag vilja ha, de hade inte den boken på vårt biblotek :roll:
Användarens profilbild
Av 4ungar
jag hittade 2 böcker på tradera som hette lika den ena är stl 62-98 den andra 0-4 år vilken bok var det?
Användarens profilbild
Av bergjonna
demalebe skrev:jag hittade 2 böcker på tradera som hette lika den ena är stl 62-98 den andra 0-4 år vilken bok var det?
Den heter Sy till barnen 62-98 och Sy till barnen 0-3 år.
Användarens profilbild
Av 4ungar
bergjonna skrev:
demalebe skrev:jag hittade 2 böcker på tradera som hette lika den ena är stl 62-98 den andra 0-4 år vilken bok var det?
Den heter Sy till barnen 62-98 och Sy till barnen 0-3 år.
:hmm: snacka om att jag blev konfunderad...vilken ska man ev buda på i detta läge :hellu:
Användarens profilbild
Av eM
Ååååh :loving: :love:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?