Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
demalebe skrev:sååå fin precis den modell jag själv är ute efterHej det är några som frågat efter mönstret till klänningen. Jag har inte boken med mönstret kvar, finns i boken Sy till barnen av Elsebeth Gynther, lånade den på biblioteket. Jag har det avritat i tre storlekar 74, 84 och 92, någon av dessa storlekar ni är intresserade av?![]()
du vill inte göra en kopia o skicka till mig snälllla![]()
![]()
(av mönstret alltså)
bergjonna skrev:Den boken har ju jagdemalebe skrev:sååå fin precis den modell jag själv är ute efterHej det är några som frågat efter mönstret till klänningen. Jag har inte boken med mönstret kvar, finns i boken Sy till barnen av Elsebeth Gynther, lånade den på biblioteket. Jag har det avritat i tre storlekar 74, 84 och 92, någon av dessa storlekar ni är intresserade av?![]()
![]()
(av mönstret alltså)
bergjonna skrev:Då måste jag ner på bibblan och kolla. men för säkerhets skull om den inte skulle finnas, kan/vill du skicka mig mönster på stl 74?demalebe skrev:sååå fin precis den modell jag själv är ute efterHej det är några som frågat efter mönstret till klänningen. Jag har inte boken med mönstret kvar, finns i boken Sy till barnen av Elsebeth Gynther, lånade den på biblioteket. Jag har det avritat i tre storlekar 74, 84 och 92, någon av dessa storlekar ni är intresserade av?![]()
![]()
(av mönstret alltså)
bergjonna skrev:japp stl 84 o 92 skulle jag vilja ha, de hade inte den boken på vårt biblotekdemalebe skrev:sååå fin precis den modell jag själv är ute efterHej det är några som frågat efter mönstret till klänningen. Jag har inte boken med mönstret kvar, finns i boken Sy till barnen av Elsebeth Gynther, lånade den på biblioteket. Jag har det avritat i tre storlekar 74, 84 och 92, någon av dessa storlekar ni är intresserade av?![]()
![]()
(av mönstret alltså)
bergjonna skrev:demalebe skrev:jag hittade 2 böcker på tradera som hette lika den ena är stl 62-98 den andra 0-4 år vilken bok var det?Den heter Sy till barnen 62-98 och Sy till barnen 0-3 år.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?