Har glömt fylla i mig på listan, så gör det nu!
AnKa: Älskar mönster och starka färger. Tycker om retro/vintage och återbruk. Allergisk mot alla pälsdjur vilket i praktiken innebär att du som vill använda ullmatetial bär lukta på garn/ull. Har det drag av fårdoft så kommer jag att reagera på det. Men pälsdjur i hemmet är inga problem.
CrazyMagpie: Hänvisar till min blogg - den tror jag ger en rätt bra bild av vad jag gillar!
Fryle: Tycker om färg och naturmaterial. Gillar återbruk och praktiskt användbara saker. Men någon typ a liten väggdekoration att ha på jobbet kunde också vara trevligt.
isbl: Jag vill ha något praktiskt och användbart. Gillar färg, favoritfärger är nog turkos/petrol, lila och röd/vinröd + regnbåbsfärgat

Uppskattar även retro/old school/gamla tekniker och mönstrat. Helst naturmaterial också, gärna återbruk.
Snurrfian: Tycker om allt förutom pastelligt, men gärna naturmaterial! Inga allergier!
camsch:Tycker om naturmaterial, återbruk, praktiska saker eller saker till trädgården. Gillar inte orange, gult och brunt men är svag för turkos/petrol och även alla andra starka färger.
juliusdottet: Gillar de flesta färger, något mindre intresserad av pastell.
Smultronbarn Gillar det mesta, och blir glad för allt, men kanske gärna något användbart.

Gillar lila, fuschia, grönt och lite svart. Gillar inte starka grafiska svart/vita mönster eller smårutigt. Katt, häst och elefantallergi finns i familjen, men går bra om vi vet om ev djurhår och kan "rolla av" det.
Stolt mamma till Lilleman -06 
- som cyklar likt vinden och uppfinner i Lego och Minecraft.
Lillvift -14 som gillar sin Ergo bäst och springer och klättrar däremellan.