Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av isbl
AnKa skrev:Ni som skriver att ni vill ha praktiska användbara saker.
Hur ställer ni er till smycken?
Smycken har jag för få av :) Fast jag är inte så förtjust i tingeltangel, utan mer...rejält? Annat jag skulle uppskatta är projektpåse till stickning och virkning är välkommet här, eller någon liten förvaringsgrej att ha i väskan till menskopp och någon binda kanske... Förkläde som någon skrev har jag inget heller :wink:
Av Smultronbarn
Har glömt fylla i mig på listan, så gör det nu! :tumup:

AnKa: Älskar mönster och starka färger. Tycker om retro/vintage och återbruk. Allergisk mot alla pälsdjur vilket i praktiken innebär att du som vill använda ullmatetial bär lukta på garn/ull. Har det drag av fårdoft så kommer jag att reagera på det. Men pälsdjur i hemmet är inga problem.

CrazyMagpie: Hänvisar till min blogg - den tror jag ger en rätt bra bild av vad jag gillar! :D

Fryle: Tycker om färg och naturmaterial. Gillar återbruk och praktiskt användbara saker. Men någon typ a liten väggdekoration att ha på jobbet kunde också vara trevligt.

isbl: Jag vill ha något praktiskt och användbart. Gillar färg, favoritfärger är nog turkos/petrol, lila och röd/vinröd + regnbåbsfärgat 8) Uppskattar även retro/old school/gamla tekniker och mönstrat. Helst naturmaterial också, gärna återbruk.

Snurrfian: Tycker om allt förutom pastelligt, men gärna naturmaterial! Inga allergier! :D

camsch:Tycker om naturmaterial, återbruk, praktiska saker eller saker till trädgården. Gillar inte orange, gult och brunt men är svag för turkos/petrol och även alla andra starka färger.

juliusdottet: Gillar de flesta färger, något mindre intresserad av pastell.

Smultronbarn Gillar det mesta, och blir glad för allt, men kanske gärna något användbart. :D Gillar lila, fuschia, grönt och lite svart. Gillar inte starka grafiska svart/vita mönster eller smårutigt. Katt, häst och elefantallergi finns i familjen, men går bra om vi vet om ev djurhår och kan "rolla av" det.
Av Smultronbarn
AnKa skrev:Ni som skriver att ni vill ha praktiska användbara saker.
Hur ställer ni er till smycken?
Jag gillar smycken! :tumup: Använder halsband, armband och ring i stort sett varje dag. Det enda jag inte gillar är halsband med bar/naken wire. Använder inte örhängen.

Andra saker som jag just nu skulle behöva (och klurar på att sy/sticka själv) är en ny praktisk handväska med lock eller stängning som rymmer tex en extra blöja och en vattenflaska, en vårmössa till lillsöt, ett par vårvantar till mig.

Några saker jag gör på "fritiden": syr, stickar, odlar pelargoner, läser böcker, skriver, fotar, promenerar.
Av Smultronbarn
Kom på en till sak som skulle vara uppskattat här, en barnvagnsfilt eller täcke av nåt slag. :D

Hmm, jag klurar verkligen på vad jag ska göra till detta byte. Inte kommit på nåt än, men har några lösa idéer jag ska se om de håller. :tumup:
Användarens profilbild
Av Fryle
Juliusdotter skrev:Hmm, jag tror jag kommit på vad jag skall göra. Det innebär en ny teknik för mig, roligt och jag hoppas det blir bra så jag vågar ge bort det.
Nya tekniker är spännande! :app:
Användarens profilbild
Av isbl
Jag har också fått en spännande idé, hoppas bara jag får tag på bra material... Ska se om jag hinner med en liten loppisrunda idag!
Användarens profilbild
Av isbl
AnKa skrev:Jag tror att jag har en ide :vågen: men först har jag några frågor:

Favoritfärg?

Kaffe eller te? Och om du svara kaffe, hur tillagar du det?
Turkos! Aldrig kaffe, gärna te och helst ekologiskt :hide:
Användarens profilbild
Av Snurrfian

Favoritfärg?

Favoritfärg tycker jag är svårt, det är olika beroende på humör... ;) Men blåa toner och mjukt röda (typ vinrött) toner tycker jag väldigt mycket om.

Både Kaffe och te, jag skulle inte kunna vara ut någon av dem... ;) Kaffe brygger jag i bryggare! :D
Användarens profilbild
Av Fryle

Favoritfärg?

Grönt! Och orange och lila...

Både kaffe och te, mest kaffe. Och då i hela bönor som vår maskin maler och brygger. :tumup:
Användarens profilbild
Av camsch

Favoritfärg?

Turkos/petrol.
Ekologiskt kaffe,tillagat i pressokanna :-)
Användarens profilbild
Av camsch
Ni som ställt frågor får gärna svara själva också :D
Användarens profilbild
Av Fryle
camsch skrev:Ni som ställt frågor får gärna svara själva också :D
Jag har ju frågat om behov och överflöd. Själv har jag inga direkt av endera saken.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?