Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fryle
Svarar själv på mina frågor:

Jag läser inte pocketböcker.
Har inget särskilt som jag just nu kan komma på att jag söker.
Användarens profilbild
Av camsch
Fryle skrev:Läser du pocketböcker?
Ja ibland, men jag lyssnar mest på ljudböcker.
Fryle skrev:Och är det något särskilt du är i extra stort behov av just nu?
Skulle kunna vara grytlappar eller ett förkläde.
(Och ett nytt jobb, vore inte det bra återvinning? :wink: )
Användarens profilbild
Av LottaLuvin
Läser pocket, absolut. Behöver.. brallor, kjolar, amningstoppar, glada raggsockar (för hur många jag än stickar blir det typ aldrig några kvar till mig), vägghängd platt förvaring för potta-/toaleksaker, väska av höftmodell, att ha när jag sjalbär för det som behövs när jag är på liten utfärd (ett brallombyte för ungen, en liiiten burk med några fuktiga tygtvättlappar, liten vattenflarra till mig, plånbok, mobil).. så större än en vanlig midjeväska. Benvärmare typ manymonths till ungen, inför hösten. Förvaring för mina målarpenslar så jag lätt kan ta med dem ut i världen.
Användarens profilbild
Av Fryle
camsch skrev: (Och ett nytt jobb, vore inte det bra återvinning? :wink: )
Den ultimata återvinningen! :tumup: Någon får ett annat jobb, du tar vara på dess plats och du tas till vara och kommer till din rätt på ditt nya jobb! :heart: :vågen:
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Japp och så vill jag bara påminna alla att svara på era egna frågor! ;) :lol:
Och är det något särskilt du är i extra stort behov av just nu?
Hm Fina saker att ha ute i trädgården kanske? Sol skulle jag verkligen behöva men det kanske bli svårt? ;)
Användarens profilbild
Av camsch
Snurrfian skrev:
Japp och så vill jag bara påminna alla att svara på era egna frågor! ;) :lol:
Och är det något särskilt du är i extra stort behov av just nu?
Hm Fina saker att ha ute i trädgården kanske? Sol skulle jag verkligen behöva men det kanske bli svårt? ;)
Ja, det var en sak, Fint till trädgården behövs här också! :tumup:
Användarens profilbild
Av camsch
Fryle skrev:
camsch skrev: (Och ett nytt jobb, vore inte det bra återvinning? :wink: )
Den ultimata återvinningen! :tumup: Någon får ett annat jobb, du tar vara på dess plats och du tas till vara och kommer till din rätt på ditt nya jobb! :heart: :vågen:
:tumup: Tyckte väl det :-)
Användarens profilbild
Av camsch
Idéerna börjar komma :app: :app: :app:

Tänkte prova en ny teknik som passar väl in i temat...
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Jag läser mycket sällan pocketböcker
Funderar på om det är något särskilt jag är i behov av... grytlappar har jag inga alls just nu och har inte köpt för det kan jag ju göra själv :roll: En mindre väska som skulle kunna funka som handväska till plånbok, mobil, nycklar och nått annat litet. Nu släpar jag runt på en stor påse som inte är särskilt smidig.
Av Smultronbarn
Dina favoritfärger? Lila, fuschia, mossgrön (med inslag av svart ibland).

Din klädstorlek? 42 i normala fall, men nu under graviditeten något större. Fötter storlek 38

Använder du tygkassar/väskor? Ja, varje dag! Och man kan aldrig få för många praktiska och fina kassar/väskor enligt mig. :wink:

finns det material du inte vill ha ens begagnat? Hmmm, ska vara de där hiskeliga vändbara mönstrade filtarna i syntet som var poppis som överkast på 80-talet. Kan inte ens ta i dem utan att rysa... :gömma:

har du eldstad som används hemma? Nej tyvärr inte. På sommaren när vi besöker släkten finns öppen spis och grill.

sobert eller wild and crazy? Jag kör nog en blandning, kan gilla sobert men måste blanda upp med wild and crazy för att få det att funka. :tumup: Gillar dock inte "tokmönstrat" typ pepitarutor el liknande för det blir jag yr i bollen av.

Läser du pocketböcker? Japp! Både pocket och med hårda pärmar slukas i mängder här hemma i perioder.

Vilken slags mobiltelefon har du? En vanlig (alltså ingen smartphone) Samsung. Kan kolla måtten sen. (Den är dock inte i bästa skicka så funderar på att byta upp mig när jag har råd).

Behöver du nåt särskilt? Inte vad jag kan komma på. Men vi ska ja ha en bebis i oktober, så barnrelaterade saker alltid är välkomna. (Vi tänker försöka köra tygblöjor och bära så mycket som möjligt denna gång). :loving: Har balkong och odlingslott så saker dit är också välkomna.

Hoppas jag fick med alla frågor nu! :D
Användarens profilbild
Av camsch
AnKa skrev:Hur gamla barn har du? Och av vilken sort?
Mina två tjejer är 6 och snart 12.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 13
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?