Dina favoritfärger? Lila, fuschia, mossgrön (med inslag av svart ibland).
Din klädstorlek? 42 i normala fall, men nu under graviditeten något större. Fötter storlek 38
Använder du tygkassar/väskor? Ja, varje dag! Och man kan aldrig få för många praktiska och fina kassar/väskor enligt mig.
finns det material du inte vill ha ens begagnat? Hmmm, ska vara de där hiskeliga vändbara mönstrade filtarna i syntet som var poppis som överkast på 80-talet. Kan inte ens ta i dem utan att rysa... :gömma:
har du eldstad som används hemma? Nej tyvärr inte. På sommaren när vi besöker släkten finns öppen spis och grill.
sobert eller wild and crazy? Jag kör nog en blandning, kan gilla sobert men måste blanda upp med wild and crazy för att få det att funka.

Gillar dock inte "tokmönstrat" typ pepitarutor el liknande för det blir jag yr i bollen av.
Läser du pocketböcker? Japp! Både pocket och med hårda pärmar slukas i mängder här hemma i perioder.
Vilken slags mobiltelefon har du? En vanlig (alltså ingen smartphone) Samsung. Kan kolla måtten sen. (Den är dock inte i bästa skicka så funderar på att byta upp mig när jag har råd).
Behöver du nåt särskilt? Inte vad jag kan komma på. Men vi ska ja ha en bebis i oktober, så barnrelaterade saker alltid är välkomna. (Vi tänker försöka köra tygblöjor och bära så mycket som möjligt denna gång).

Har balkong och odlingslott så saker dit är också välkomna.
Hoppas jag fick med alla frågor nu!

Stolt mamma till Lilleman -06 
- som cyklar likt vinden och uppfinner i Lego och Minecraft.
Lillvift -14 som gillar sin Ergo bäst och springer och klättrar däremellan.