Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
isbl skrev:Ska teststicka en sjal, men vet inte alls vilka färger jag ska välja. Den ska vara tvåfärgad och originalet ser ut så här:Men vad roligt, det där är ju min gamla klasskompis på slöjdutbildningen!
Jag vill inte ha ett flerfärgat garn (tror jag) men tycker det är svårt att se den framför mig i bara solida färger när originalet är så... hysteriskt
Några idéer?
Ponyo skrev:Kanske lite:
Och
isbl skrev:Tänk på kontasterna bara. Gör om bilderna till svart/vitt. Är de för lika så kommer det inte bli tillräckligt bra kontrast. (Har både melon och PetraO lärt mig)
och
eller kanske
och
Trulsamin skrev:Vet ni, vet ni!!! Jag har gjort klart i-cord kanten. Nu ska jag bara fästa sista trådarna, sy fast två ändar på i-corden och sen kan jag äntligen äntligen blocka koftan... Sen ska det dit ett par sidenband, lite hyskor och hakar och lite blommor och blad så är koftan helt klart. Blommorna är färdigvirkade, ska sticka bladen bara...
Ponyo skrev: Tänk på kontasterna bara. Gör om bilderna till svart/vitt. Är de för lika så kommer det inte bli tillräckligt bra kontrast. (Har både melon och PetraO lärt mig)Bra tips, tack! Jag tycker det är så himla svårt att "se" vilka färger som verkligen passar, men det där tricket kanske gör susen.
MuuM skrev:Trulsamin skrev:Vet ni, vet ni!!! Jag har gjort klart i-cord kanten. Nu ska jag bara fästa sista trådarna, sy fast två ändar på i-corden och sen kan jag äntligen äntligen blocka koftan... Sen ska det dit ett par sidenband, lite hyskor och hakar och lite blommor och blad så är koftan helt klart. Blommorna är färdigvirkade, ska sticka bladen bara...![]()
isbl skrev:Jag kunde givetvis inte låta bli, och de två understa var väldigt lika i ton. De två övre hade lite större skillnad, men kanske inte tillräcklig.Ponyo skrev: Tänk på kontasterna bara. Gör om bilderna till svart/vitt. Är de för lika så kommer det inte bli tillräckligt bra kontrast. (Har både melon och PetraO lärt mig)Bra tips, tack! Jag tycker det är så himla svårt att "se" vilka färger som verkligen passar, men det där tricket kanske gör susen.
Ponyo skrev:Hehe, typiskt. Men de såg inte lika bra ut som ditt exempelisbl skrev:Jag kunde givetvis inte låta bli, och de två understa var väldigt lika i ton. De två övre hade lite större skillnad, men kanske inte tillräcklig.Ponyo skrev: Tänk på kontasterna bara. Gör om bilderna till svart/vitt. Är de för lika så kommer det inte bli tillräckligt bra kontrast. (Har både melon och PetraO lärt mig)Bra tips, tack! Jag tycker det är så himla svårt att "se" vilka färger som verkligen passar, men det där tricket kanske gör susen.
Trulsamin skrev:Vet ni, vet ni!!! Jag har gjort klart i-cord kanten. Nu ska jag bara fästa sista trådarna, sy fast två ändar på i-corden och sen kan jag äntligen äntligen blocka koftan... Sen ska det dit ett par sidenband, lite hyskor och hakar och lite blommor och blad så är koftan helt klart. Blommorna är färdigvirkade, ska sticka bladen bara...Grattis, snart är den helt jätte färdig. Själv avmaskade uag filten i morse, nu skall trådar fästas, tvätt och blockning.
Juliusdotter skrev:Hejja digTrulsamin skrev:Vet ni, vet ni!!! Jag har gjort klart i-cord kanten. Nu ska jag bara fästa sista trådarna, sy fast två ändar på i-corden och sen kan jag äntligen äntligen blocka koftan... Sen ska det dit ett par sidenband, lite hyskor och hakar och lite blommor och blad så är koftan helt klart. Blommorna är färdigvirkade, ska sticka bladen bara...Grattis, snart är den helt jätte färdig. Själv avmaskade uag filten i morse, nu skall trådar fästas, tvätt och blockning.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?