- tis apr 01, 2014 07:46
Men om du köper drops deal istället? Jag tycker det brukar bli billigare än deras reaerbjudanden.
CAKirre skrev:Blir så irriterad på mig själv... Tänkte tidigare i månaden att jag skulle passa på att handla lite på Drops ullrea (och sticka dem i en storlek mindre med tanke på mina tidigare erfarenheter...) men tror ni inte att jag inte kommer på det igen förrän nu, när klockan snart är 22... Började leta efter butiker online som kunde tänkas ha färger som kunde passa min pappa, min tanke var nämligen att sticka honom en "tea with jam and bread" eftersom han tyckte sambons var snygg, men att hitta tre färger som passar bra ihop och dessutom finns hemma i webbutikerna är inte riktigt vad kvällströtta jag mäktar med inser jag...Åh, så irriterande!
Nå, en rabatt på fem kronor nystanet kan man överleva utan, men det stör mig, det blir ju ändå ett par nystan jag skulle "fått gratis" eftersom jag ska sticka en långärmad tröja i XL.
Men om du köper drops deal istället? Jag tycker det brukar bli billigare än deras reaerbjudanden.
Barnen: april -11, januari -16