Fryle skrev:Det låter bra.
Är det meningen att vi ska ta ur våra egna gömmor, köpa nytt, båda delar eller är det valfritt?
Valfritt, tycker jag. Jag tänkte inte att man ska behöva springa iväg och handla ihop en massa saker utan plocka från sina egna förråd men om man vill komplettera eller köpa allt nytt är det förstås helt ok.
Angående hur vi styr paketinnehållet så tror jag att det kan vara svårt att sätta en summa eller ett visst värde.
Men vi kanske kan sätta upp riktlinjer för vad som skall vara med i paketet. Man kanske kan bestämma att det skall vara ett visst antal olika saker med.
Vad ska ett tygpaket innehålla?
Det vore väl kul med några olika tyger, typ tre men bra med ett lite störa tygstycke. Kanske att ett tyg bör vara 1 m. Så kan man sedan skicka med lite mer av ett eller fler andra. Så kanske lite knappar och / eller andra sybehör.
Vad säger ni, är det för mycket, för lite,fel saker?
vad ska ett garnpaket innehålla?
Här får ni hjälpa mig med idéer. Skall det vara ett eller flera garner? Hur mycket? Knappar eller annan dekoration? Något annat?
Vad ska ett smyckespaket innehålla?
Flera olika sorters pärlor, hur många? En större pärla eller annat smyckestillbehor (focal). Ett fint lås. Skall det vara ok att skicka bastillbehör såsom hatpinnar? (Jag tycker kanske inte det) Band, wire odyl?
Vad ska ett scrappaket innehålla?
Jag har dålig koll på vad som egentligen används tillscrapbooking

Papper antar jag. Hur mycket? Andra dekorationer? Hjälp mig med idéer.