Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av keah
mimpen skrev:
solängel skrev:
Snurrfian skrev:
AnKa skrev:
Smyfröken skrev:
Ponyo skrev:
Juliusdotter skrev:
solängel skrev:Åh, jag vet inte hur jag ska hinna nu... :hide: Jag ska få operera min handled på torsdag, och innan dess måste jag få en 40-årspresent klar. Skulle min mottagare bli alldeles otroligt ledsen över att vänta lite så hoppar jag av bytet. Fast jag vill ju gärna vara med... om det skulle vara ok att det blir lite försenat? Jag kommer att vara gipsad två veckor, och jag vet inte hur ont jag kommer att ha. Men sy borde jag ju klara ganska fort... sambon får hjälpa mig att klippa tyget. :-) Jag menar, sitta vid symaskinen är ju inte som att klippa sex får...
Skulle det vara jag som är mottagaren och får en ursäkt/förklaring så är allt förlåtet.

Själv har jag skippat tankarna jag hade från start, jobbet och öppettiderna på kupan stämmer inte, så jag tar annan färg och djupdyker ner i lådorna igen.
Samma här. Jag har inte bråttom. :heart:
Inte jag heller! :)
Jag har inte heller bråttom. Kurera du handleden så länge du behöver :heart:
Jag har inte heller bråttom! :heart:
Fina, fina ni! :heart:
Instämmer också. Bara man får veta, annars är det ju tråkigt om man väntar och tror man blivit bortglömd.
:iagree:
Användarens profilbild
Av solängel
keah skrev:
mimpen skrev:
solängel skrev:
Snurrfian skrev:
AnKa skrev:
Smyfröken skrev:
Ponyo skrev:
Juliusdotter skrev:
solängel skrev:Åh, jag vet inte hur jag ska hinna nu... :hide: Jag ska få operera min handled på torsdag, och innan dess måste jag få en 40-årspresent klar. Skulle min mottagare bli alldeles otroligt ledsen över att vänta lite så hoppar jag av bytet. Fast jag vill ju gärna vara med... om det skulle vara ok att det blir lite försenat? Jag kommer att vara gipsad två veckor, och jag vet inte hur ont jag kommer att ha. Men sy borde jag ju klara ganska fort... sambon får hjälpa mig att klippa tyget. :-) Jag menar, sitta vid symaskinen är ju inte som att klippa sex får...
Skulle det vara jag som är mottagaren och får en ursäkt/förklaring så är allt förlåtet.

Själv har jag skippat tankarna jag hade från start, jobbet och öppettiderna på kupan stämmer inte, så jag tar annan färg och djupdyker ner i lådorna igen.
Samma här. Jag har inte bråttom. :heart:
Inte jag heller! :)
Jag har inte heller bråttom. Kurera du handleden så länge du behöver :heart:
Jag har inte heller bråttom! :heart:
Fina, fina ni! :heart:
Instämmer också. Bara man får veta, annars är det ju tråkigt om man väntar och tror man blivit bortglömd.
Nu har jag pmat min mottagare, vill hon inte vänta får den som ska skicka till mig skicka till henne istället. Inte så kul att outa sig, men det kändes schysstast.
Användarens profilbild
Av rithelo
ellla skrev:
Fryle skrev:
ellla skrev:
nano skrev:
Ponyo skrev:Jag har nästan sytt klart min kasse. Men jag är lite besviken, för jag trodde jag hade det perfekta för denna mottagare. Men jag kan inte hitta det. Så jag sydde en annan. I samma stil. Men är rädd att min mottagare inte gillar cerise och orange. Hon har inte skrivit ngt om det.
Nu vet jag ju inte om det är en kasse till mig ;) Men jag resonerar så att "även om" jag får en kasse med mönster och färger jag inte gillar så kommer jag tycka om den ändå. Kassen har ju en rolig historia, inte alla mina tygkassar kommer från någon hemlig människa jag inte känner på sjalbarn :mrgreen:
Precis så känner jag med! Jag har skrivit färgglatt och återbruk i listan, men blir också jätteglad för en nyproducerad i grått. :tumup:
Och som nån gjort bara åt mig! Det är lyxigt bara det!
Japp! :tumup:
(och om det är till mig så gillar jag cerise och rosa :lol: )
rithelo skrev:
ellla skrev:
Fryle skrev:
ellla skrev:
nano skrev:
Ponyo skrev:Jag har nästan sytt klart min kasse. Men jag är lite besviken, för jag trodde jag hade det perfekta för denna mottagare. Men jag kan inte hitta det. Så jag sydde en annan. I samma stil. Men är rädd att min mottagare inte gillar cerise och orange. Hon har inte skrivit ngt om det.
Nu vet jag ju inte om det är en kasse till mig ;) Men jag resonerar så att "även om" jag får en kasse med mönster och färger jag inte gillar så kommer jag tycka om den ändå. Kassen har ju en rolig historia, inte alla mina tygkassar kommer från någon hemlig människa jag inte känner på sjalbarn :mrgreen:
Precis så känner jag med! Jag har skrivit färgglatt och återbruk i listan, men blir också jätteglad för en nyproducerad i grått. :tumup:
Och som nån gjort bara åt mig! Det är lyxigt bara det!
Japp! :tumup:
(och om det är till mig så gillar jag cerise och rosa :lol: )
och jag skrev nog ingen färg alls, tråkig eller enkel hur man vill se det, jag ser bara fram emot något oväntat :D
Användarens profilbild
Av Snurrfian
mimpen skrev:Mäh, här har jag gått och oroat mig över hur jag ska hinna/orka. Och nu har jag donat på en timme i sakta mak och är nästan klar. Så lätt går det när man tänker först och syr sen :lol:
Jag har oxå oroat mig, men nu har jag en fungerande symaskin, tyg valt och jag ska bara klura lite innan jag syr ihop så jag inte syr innan jag har tänkt klart... :roll: Men den får nog vänta till efter helgen eftersom jag måste få en annan present klar först.
Användarens profilbild
Av Smyfröken
Tack vare den här tråden har jag vågat mig på att sy igen. Har tänkt så länge på att jag vill sy men inte riktigt haft självförtroendet. Alla är ju så galet duktiga. Men oj vad skojigt det var att sy kasse. Du som får min kasse ska veta att det ligger mycket kärlek och koncentration bakom min kasse. Så jag hoppas på lite överseende ifall någon söm är lite sne eller så. :oops:
Av Ponyo
Smyfröken skrev:Tack vare den här tråden har jag vågat mig på att sy igen. Har tänkt så länge på att jag vill sy men inte riktigt haft självförtroendet. Alla är ju så galet duktiga. Men oj vad skojigt det var att sy kasse. Du som får min kasse ska veta att det ligger mycket kärlek och koncentration bakom min kasse. Så jag hoppas på lite överseende ifall någon söm är lite sne eller så. :oops:
:vågen:
Solängel: krya på handleden i första hand! :heart: :heart:

Jag kan också vänta om det skulle vara till mig, men misstänker att det inte är så eftersom jag inte fått nåt mail. :wink:
Användarens profilbild
Av camsch
Smyfröken skrev:Tack vare den här tråden har jag vågat mig på att sy igen. Har tänkt så länge på att jag vill sy men inte riktigt haft självförtroendet. Alla är ju så galet duktiga. Men oj vad skojigt det var att sy kasse. Du som får min kasse ska veta att det ligger mycket kärlek och koncentration bakom min kasse. Så jag hoppas på lite överseende ifall någon söm är lite sne eller så. :oops:
Alla är inte alls galet duktiga! Jag är själv en glad amatör, som försöker göra så gott jag kan i byten. För galet kul är det :vågen:
Och, hittills har jag alltid blivit nöjd även om det inte blev som förväntat!
Användarens profilbild
Av camsch
Nu är mitt packat och redo att stoppas på lådan i morgon :vågen:
Så jag lägger ut sneakpeak, för det tycker jag själv är så roligt att se :lol:

Bild
Användarens profilbild
Av Fryle
När det gäller att inte hinna med byten i tid tycker jag att allt handlar om kommunikation. De flesta har väl förståelse för att verkligheten kan sätta käppar i hjulet för vem som helst. Vet jag bara om att min bytesgåva dröjer, så känns det helt ok för min del. Då kan det till och med kännas som en glad överraskning för jag har nästan hunnit glömma att jag väntade på något. :heart:
Användarens profilbild
Av Fryle
camsch skrev:Nu är mitt packat och redo att stoppas på lådan i morgon :vågen:
Visst är det spännande med tjuvtittar! :app:
Fryle skrev:
Visst är det spännande med tjuvtittar! :app:

...och instämmer på samma gång om Fryles inlägg om kommunikation i de fall det blir förseningar. :tumup:

Själv bara går jag och väntar på ett tillfälle att kunna ta fram symaskinen - sen blir det bara att gaaaasa! 8)
Av Ponyo

Bild
Åh, grått/svart/vitt - det måste ju vara till mig ;)
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 23
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?