- tis aug 20, 2013 09:13
mimpen skrev:solängel skrev:Instämmer också. Bara man får veta, annars är det ju tråkigt om man väntar och tror man blivit bortglömd.Snurrfian skrev:Fina, fina ni!AnKa skrev:Jag har inte heller bråttom!Smyfröken skrev:Jag har inte heller bråttom. Kurera du handleden så länge du behöverPonyo skrev:Inte jag heller!Juliusdotter skrev:Samma här. Jag har inte bråttom.solängel skrev:Åh, jag vet inte hur jag ska hinna nu...Skulle det vara jag som är mottagaren och får en ursäkt/förklaring så är allt förlåtet.Jag ska få operera min handled på torsdag, och innan dess måste jag få en 40-årspresent klar. Skulle min mottagare bli alldeles otroligt ledsen över att vänta lite så hoppar jag av bytet. Fast jag vill ju gärna vara med... om det skulle vara ok att det blir lite försenat? Jag kommer att vara gipsad två veckor, och jag vet inte hur ont jag kommer att ha. Men sy borde jag ju klara ganska fort... sambon får hjälpa mig att klippa tyget.
Jag menar, sitta vid symaskinen är ju inte som att klippa sex får...
Själv har jag skippat tankarna jag hade från start, jobbet och öppettiderna på kupan stämmer inte, så jag tar annan färg och djupdyker ner i lådorna igen.![]()

S 2010
V 2014
S 2018
V 2014
S 2018