- ons jun 05, 2013 21:22
Ang pre-school så beror det på hur långt ditt barn är? N är drygt 80 cm och sitter kanon i toddlern och T som är ca 105 cm sitter ok. Hon hade suttit bättre i en pre-school, men jag bär inte henne tillräckligt mycket för att motivera ett inköp av en wompat till
anpa skrev:Ja, kanske det. Jag är 170 och väger 60 och har mina axelband och midjebandet på längst in. Jag har M.Aborre skrev:Jo storlek S absolut, jag bara funderade på om jag behöver ännu mindre??anpa skrev:Jag tycker att mina M-axelband är lite stora ibland när jag bär på ryggen och har bara t-shirt och barnet har tunn tröja. Skulle vilja dra åt lite till liksom. Jag är 165/56 kg om det säger någotanpa skrev:Jag funderar på om S i axelbanden räcker för mig eller om jag ska ha mindre. De enda två selarna jag testat som känns ok på mig är boba och Beco butterfly, resten har varit för stora (är 152 cm). Det är den största anledningen till att jag kollar på en sån här. Älskade tula toddlern, men den var för stor... Funderar på en pre-school till min 2,5- åring.Puff nån som vet?Jag har iofs trivts väldigt bra med Manduca och den brukar väl ses som för stor så jag vet inte. Rekommenderar dom inte en stl mindre till typ 160 cm och kortare?
Ang pre-school så beror det på hur långt ditt barn är? N är drygt 80 cm och sitter kanon i toddlern och T som är ca 105 cm sitter ok. Hon hade suttit bättre i en pre-school, men jag bär inte henne tillräckligt mycket för att motivera ett inköp av en wompat till

T aug -09 och N okt -11