Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

camsch skrev:
Snurrfian skrev:
exiteme skrev:
Snurrfian skrev:
exiteme skrev:Mitt paket är skickat! :vågen:
:vågen: Och kommit fram! :heart: Fast du börjar väl snart tröttna på att skicka till mig? ;) Men tusen tack, nu kan jag läsa vilka böcker jag vill utan att fundera på vad andra tycker! :lol: Det var jättefint och jag började genast fundera på om jag kunde göra något liknande och ge bort till nära och kära i julklapp! :D
Tittade du i fickan? Ligger en liten bonus. :D
Ja jag hittade bonusen! Fast boken var väl oxå en bonus, så jag fick två bonus saker! :heart:
Meeen alltså, för mig som smyghänger här och inte var med för att tiden inte räckte till vill ju gärna få se lite kort (för inspiration) alltså :)

Snäääääällla :app:
Jag ska försöka få till lite bilder imorgon! (jag ska bara olja klart altantrappen, tvätta och packa åt familjen, motionera hunden, posta mitt paket, röja den yngstes rum, steka pannkakor som jag lovade i ett svagt ögonblick, och så var det visst jobbet oxå ja.... ;) )
Elllaskickat/fått
exitemeskickat/fått
Fryle:skickat/fått
LottaLuvinskickat/fått
SaraLjskickat/fått
Smultronbarn skickat/fått
Snurrfian skickat/fått
Svealinneaskickat/fått[/quote]

Jag har ialla fall fått iväg mitt paket idag! ;) Men jag hann inte fota innan jag skickade det... Jag tyckte att det var viktigare att det kom iväg! :D
Elllaskickat/fått
exitemeskickat/fått
SaraLjskickat/fått
Snurrfian skickat/fått
Svealinneaskickat/fått

...och jag har gjort det igen! ..nu är det tredje gången jag skickar något i ett byte utan att skicka med en lapp med vem det är från. Jag har i allfall kommit ihåg att fotta denhär gången. :oops:
SaraLj skrev:Elllaskickat/fått
exitemeskickat/fått
SaraLjskickat/fått
Snurrfian skickat/fått
Svealinneaskickat/fått

...och jag har gjort det igen! ..nu är det tredje gången jag skickar något i ett byte utan att skicka med en lapp med vem det är från. Jag har i allfall kommit ihåg att fotta denhär gången. :oops:
Efter att ha läst avsändaren på mitt paket tror jag att det är jag som är mottagaren! :vågen: Ett fantastiskt fint smycke gjort av en gammal gaffel :D och en slända samt ull! :tumup: Det var länge sedan jag spann, mer än 20 år sedan tror jag, så det kommer att bli vingligt och spännande i början. Tack! :heart: Har du bilder att lägga upp får du gärna göra det, annars ordnar jag.
Fryle skrev:
exitemeskickat/fått
SaraLjskickat/fått
Snurrfian skickat/fått
Svealinneaskickat/fått

Efter att ha läst avsändaren på mitt paket tror jag att det är jag som är mottagaren! :vågen: Ett fantastiskt fint smycke gjort av en gammal gaffel :D och en slända samt ull! :tumup: Det var länge sedan jag spann, mer än 20 år sedan tror jag, så det kommer att bli vingligt och spännande i början. Tack! :heart: Har du bilder att lägga upp får du gärna göra det, annars ordnar jag.
Japp det var till dig! Vad kul att du blev nöjd! Jag har kort.... Det var kul att göra, massor med nya tekniker som jag aldrig testat innan. ....eller jo jag har försökt mig på decopage innan och resultatet blev ungefär lika amatörmässigt som denhär gången. Det var nära att jag inte skickade sländan för att jag var så besviken över resultatet, men skam den som ger sig nästa gång kanske det blir bättre...
ellla skrev:
Fryle skrev:Och i ljuset av det jag fick känns det jag skickade så futtigt.
En slips:
Bild
Blev en liten väska:
Bild

Som jag hoppas kommit fram för flera dagar sedan.
Vilken ursöt väska!!!!

Och den fick jag! :loving: :app: Tack snälla Fryle för slipsväskan! :banana: Den få bli en finplånbok här hos mig. :D
Mitt pyssel är strax klart! Fick hoppa in och jobba en del nu i veckan, så på hinner inte posta förrän på onsdag, förlåt kära mottagare! Stoppar i en godsak i *mummel mummel*... 8)
SaraLj skrev:
Fryle skrev:
exitemeskickat/fått
SaraLjskickat/fått
Snurrfian skickat/fått
Svealinneaskickat/fått

.
Ingen mer som fått? Borde väl vara läge att uppdatera?
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?