- ons maj 01, 2013 22:01
)
camsch skrev:Jag ska försöka få till lite bilder imorgon! (jag ska bara olja klart altantrappen, tvätta och packa åt familjen, motionera hunden, posta mitt paket, röja den yngstes rum, steka pannkakor som jag lovade i ett svagt ögonblick, och så var det visst jobbet oxå ja....Snurrfian skrev:Meeen alltså, för mig som smyghänger här och inte var med för att tiden inte räckte till vill ju gärna få se lite kort (för inspiration) alltsåexiteme skrev:Ja jag hittade bonusen! Fast boken var väl oxå en bonus, så jag fick två bonus saker!Snurrfian skrev:Tittade du i fickan? Ligger en liten bonus.exiteme skrev:Mitt paket är skickat!Och kommit fram!
Fast du börjar väl snart tröttna på att skicka till mig?
Men tusen tack, nu kan jag läsa vilka böcker jag vill utan att fundera på vad andra tycker!
Det var jättefint och jag började genast fundera på om jag kunde göra något liknande och ge bort till nära och kära i julklapp!
![]()
Snäääääällla

Elin 02 & Fredrik 05
Easy Taiga ringsjal, Ringo blåsippa, Didy Julian 4,6 *utlånad* ,Patapum toddler svart, Leo Marin 4,7, Gause linne choklad 5 Men det är knappt någon som används numera.
Easy Taiga ringsjal, Ringo blåsippa, Didy Julian 4,6 *utlånad* ,Patapum toddler svart, Leo Marin 4,7, Gause linne choklad 5 Men det är knappt någon som används numera.