Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
melon skrev:Ponyo hur går det med mönsterskrivandet, blir det någon mössa?Host host
Ponyo skrev:Sitter i halvmörkt med sovande bebis bredvid mig och stickar. Lyssnar på stick with us.Det trodde jag var meningen?
Är det bara jag som tycker att deras bild ser ut som en sn*pp?
Ponyo skrev:Jaa, du. Jag hatar också att skriva mönstermelon skrev:Ponyo hur går det med mönsterskrivandet, blir det någon mössa?Host host
Inte så bra. Varför är det så tråkigt?
melon skrev:En sketen liten mössa, och ändå så tungt.Ponyo skrev:Jaa, du. Jag hatar också att skriva mönstermelon skrev:Ponyo hur går det med mönsterskrivandet, blir det någon mössa?Host host
Inte så bra. Varför är det så tråkigt?
glis skrev:Ponyo skrev:Sitter i halvmörkt med sovande bebis bredvid mig och stickar. Lyssnar på stick with us.Det trodde jag var meningen?
Tack för påminnelsen, jag har kvar lite på senaste avsnittet. Gillar den nästan bättre än Stickpoden eftersom de är lite mer tekniska. Fast med sämre medievana och bitvis dåligt ljud.
Ponyo skrev:Det är väl kul med snoppar väl? Typglis skrev:Ponyo skrev:Sitter i halvmörkt med sovande bebis bredvid mig och stickar. Lyssnar på stick with us.Det trodde jag var meningen?
Tack för påminnelsen, jag har kvar lite på senaste avsnittet. Gillar den nästan bättre än Stickpoden eftersom de är lite mer tekniska. Fast med sämre medievana och bitvis dåligt ljud.
Men varför i så fall?
glis skrev:Tycker inte att den ser ut som en snoppPonyo skrev:Det är väl kul med snoppar väl? Typglis skrev:Ponyo skrev:Sitter i halvmörkt med sovande bebis bredvid mig och stickar. Lyssnar på stick with us.Det trodde jag var meningen?
Men varför i så fall?
kvarnkvik skrev:Jag tycker också den ser ut som en snopp, låg och halvlyssnade lite igår, jag tycker det är lite jobbigt att koncentrera sig på dem, men annars gillar jag det.glis skrev:Tycker inte att den ser ut som en snoppPonyo skrev:Det är väl kul med snoppar väl? Typglis skrev:Ponyo skrev:Sitter i halvmörkt med sovande bebis bredvid mig och stickar. Lyssnar på stick with us.Det trodde jag var meningen?
Men varför i så fall?(och jag brukar ändå ha rätt sjuk fantasi)
Senaste avsnittet lät som att någon fönade håret i bakgrunden![]()
Synd, för det är ju som sagt lite mer tekniskt än stickpodden.
Maddemoa skrev:Här är resultatet av det seriösa sticklägretJättefin!. Stickade inte hela sjalen där men gjorde den i stort sett färdig.
Det är en Desirée, http://www.ravelry.com/patterns/library ... in-swedish
Ponyo skrev:Jag ska nog öppna garnaffär ändå. Jag bara måste. Får börja med webbutik till hösten. G betalar en trist källarlokal till att börja med, en sajt, och ett grundstash med garn. Och lyckas jag inte så kommer ni mina kära vänner få köpa garn fasligt billigt (ni kommer givetvis få finfin rabatt ändå). Malabrigo är givet (fast kanske delvis Ponyofärgat), men annars måste jag ju testa nya garner.![]()
Och jag måste skissa på layout. Och vad ska den heta? 50 nyanser av grått?
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?