Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av glis
Ponyo skrev:Sitter i halvmörkt med sovande bebis bredvid mig och stickar. Lyssnar på stick with us.

Är det bara jag som tycker att deras bild ser ut som en sn*pp?
Det trodde jag var meningen?
Tack för påminnelsen, jag har kvar lite på senaste avsnittet. Gillar den nästan bättre än Stickpoden eftersom de är lite mer tekniska. Fast med sämre medievana och bitvis dåligt ljud.
Av Ponyo
melon skrev:
Ponyo skrev:
melon skrev:Ponyo hur går det med mönsterskrivandet, blir det någon mössa?
Host host
Inte så bra. Varför är det så tråkigt? :lol:
Jaa, du. Jag hatar också att skriva mönster :lol:
En sketen liten mössa, och ändå så tungt.
Av Ponyo
glis skrev:
Ponyo skrev:Sitter i halvmörkt med sovande bebis bredvid mig och stickar. Lyssnar på stick with us.

Tack för påminnelsen, jag har kvar lite på senaste avsnittet. Gillar den nästan bättre än Stickpoden eftersom de är lite mer tekniska. Fast med sämre medievana och bitvis dåligt ljud.
:lol:
Men varför i så fall? :hmm:
Användarens profilbild
Av glis
Ponyo skrev:
glis skrev:

Det är väl kul med snoppar väl? Typ :P
Användarens profilbild
Av tweed
glis skrev:
Ponyo skrev:
glis skrev:

Tycker inte att den ser ut som en snopp :lol: (och jag brukar ändå ha rätt sjuk fantasi)
Senaste avsnittet lät som att någon fönade håret i bakgrunden :roll:
Synd, för det är ju som sagt lite mer tekniskt än stickpodden.
Av mly
kvarnkvik skrev:
glis skrev:
Ponyo skrev:
glis skrev:

Tycker inte att den ser ut som en snopp :lol: (och jag brukar ändå ha rätt sjuk fantasi)
Senaste avsnittet lät som att någon fönade håret i bakgrunden :roll:
Synd, för det är ju som sagt lite mer tekniskt än stickpodden.
Jag tycker också den ser ut som en snopp, låg och halvlyssnade lite igår, jag tycker det är lite jobbigt att koncentrera sig på dem, men annars gillar jag det.
Av Ponyo
Jag har kommit på varför jag inte har UFOn liggande. För jag är mästaren på att repa upp när jag tröttnar.
Nu vill jag repa upp min grå upp-och-ner-kofta. Och sticka ur Finstickat istället.
Av Ponyo
Jag ska nog öppna garnaffär ändå. Jag bara måste. Får börja med webbutik till hösten. G betalar en trist källarlokal till att börja med, en sajt, och ett grundstash med garn. Och lyckas jag inte så kommer ni mina kära vänner få köpa garn fasligt billigt (ni kommer givetvis få finfin rabatt ändå). Malabrigo är givet (fast kanske delvis Ponyofärgat), men annars måste jag ju testa nya garner. :app:
Och jag måste skissa på layout. Och vad ska den heta? 50 nyanser av grått?
Om det funkar lite så kan jag öppna en fysisk butik, och skippa källarlokalen.
Snacka om östermalmskärring med make med vinstdrivande företag, som sponsrar öppnandet av mindre vinstdrivande butik :oops:
Användarens profilbild
Av melon
Ponyo skrev:Jag ska nog öppna garnaffär ändå. Jag bara måste. Får börja med webbutik till hösten. G betalar en trist källarlokal till att börja med, en sajt, och ett grundstash med garn. Och lyckas jag inte så kommer ni mina kära vänner få köpa garn fasligt billigt (ni kommer givetvis få finfin rabatt ändå). Malabrigo är givet (fast kanske delvis Ponyofärgat), men annars måste jag ju testa nya garner. :app:
Och jag måste skissa på layout. Och vad ska den heta? 50 nyanser av grått?
:vågen: :vågen: :vågen: :vågen:

50 nyanser av ull? Garn?
  • 1
  • 176
  • 177
  • 178
  • 179
  • 180
  • 219

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?