- mån apr 01, 2013 19:28
Ellla: gillar det mesta och skriver mest nu för att göra en anmälningslista. Gärna i alfabetiskt ordnig.
exiteme Gillar allt utom beige och brunt.
Fryle: Gillar praktiskt användbara saker. Gärna färgglatt
LottaLuvin: ...gillar naturmaterial, praktiska saker, färgglatt och väntar första ungen alldeles alldeles strax.
SaraLj Kan inte komma på ett byte då jag har blivit missnöjd med det som jag har fått, och jag har varit med i en hel massa, så jag gillar det mesta.
Smultronbarn Gillar det mesta, men är väl inte dunderförtjust i brunt och rött ihop.
Favvofärger: lila, fuchsia, mossgrönt + svart ihop med färg. Katt- och hästallergi finns i familjen, men brukar gå bra om vi vet om och kan "rolla av sakerna". Gillar kaffe, småkakor och lakrits i vårsolen på balkongen.
Odlar pelargoner i fönstret och drömmar...
Snurrfian Gillar allt men inte helt rosa men å andra sidan har jag en dotter som är väldigt rosa.
Svealinneagillar retro och praktiska saker.
Jag skickade pm till ellla i morse och har inte hunnit få svar, men hoppas på att komma med så jag skriver mig på listan.
exiteme Gillar allt utom beige och brunt.
Fryle: Gillar praktiskt användbara saker. Gärna färgglatt

LottaLuvin: ...gillar naturmaterial, praktiska saker, färgglatt och väntar första ungen alldeles alldeles strax.
SaraLj Kan inte komma på ett byte då jag har blivit missnöjd med det som jag har fått, och jag har varit med i en hel massa, så jag gillar det mesta.
Smultronbarn Gillar det mesta, men är väl inte dunderförtjust i brunt och rött ihop.

Snurrfian Gillar allt men inte helt rosa men å andra sidan har jag en dotter som är väldigt rosa.

Svealinneagillar retro och praktiska saker.
Jag skickade pm till ellla i morse och har inte hunnit få svar, men hoppas på att komma med så jag skriver mig på listan.

Storasyster (-03), Lillebror (-06) och Änglapojkarna (-00, -01, -05)