Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ellla: gillar det mesta och skriver mest nu för att göra en anmälningslista. Gärna i alfabetiskt ordnig.
exiteme Gillar allt utom beige och brunt.
Fryle: Gillar praktiskt användbara saker. Gärna färgglatt :D
LottaLuvin: ...gillar naturmaterial, praktiska saker, färgglatt och väntar första ungen alldeles alldeles strax.
SaraLj Kan inte komma på ett byte då jag har blivit missnöjd med det som jag har fått, och jag har varit med i en hel massa, så jag gillar det mesta.
Smultronbarn Gillar det mesta, men är väl inte dunderförtjust i brunt och rött ihop. :wink: Favvofärger: lila, fuchsia, mossgrönt + svart ihop med färg. Katt- och hästallergi finns i familjen, men brukar gå bra om vi vet om och kan "rolla av sakerna". Gillar kaffe, småkakor och lakrits i vårsolen på balkongen. :mums: Odlar pelargoner i fönstret och drömmar...
Snurrfian Gillar allt men inte helt rosa men å andra sidan har jag en dotter som är väldigt rosa. ;)
Svealinneagillar retro och praktiska saker.

Jag skickade pm till ellla i morse och har inte hunnit få svar, men hoppas på att komma med så jag skriver mig på listan. :tumup:
Fryle skrev:Ellla: gillar det mesta och skriver mest nu för att göra en anmälningslista. Gärna i alfabetiskt ordnig.
exiteme Gillar allt utom beige och brunt.
Fryle: Gillar praktiskt användbara saker. Gärna färgglatt :D
LottaLuvin: ...gillar naturmaterial, praktiska saker, färgglatt och väntar första ungen alldeles alldeles strax.
SaraLj Kan inte komma på ett byte då jag har blivit missnöjd med det som jag har fått, och jag har varit med i en hel massa, så jag gillar det mesta.
Smultronbarn Gillar det mesta, men är väl inte dunderförtjust i brunt och rött ihop. :wink: Favvofärger: lila, fuchsia, mossgrönt + svart ihop med färg. Katt- och hästallergi finns i familjen, men brukar gå bra om vi vet om och kan "rolla av sakerna". Gillar kaffe, småkakor och lakrits i vårsolen på balkongen. :mums: Odlar pelargoner i fönstret och drömmar...
Snurrfian Gillar allt men inte helt rosa men å andra sidan har jag en dotter som är väldigt rosa. ;)
Svealinneagillar retro och praktiska saker.

Jag skickade pm till ellla i morse och har inte hunnit få svar, men hoppas på att komma med så jag skriver mig på listan. :tumup:
Klart du får vara med!
Jagf har inte kommit in på sjalbarn på en halv evighet (flera dagar) så jag har inte skickat ut byteskompisar än. Men NU ska det ske!
ellla skrev:Nu ska alla byten vara utdelade! Hoppas jag...
Om det är några konstigheter så säg till.
:vågen: Lite störd över att sjalbarn har strulat när jag ville kolla vilken byteskompis jag fick! :D Nu har jag stalkat min och har lite idéer ialla fall...
Snurrfian skrev:
:vågen: Lite störd över att sjalbarn har strulat när jag ville kolla vilken byteskompis jag fick! :D Nu har jag stalkat min och har lite idéer ialla fall...
Jag är dålig på stalking och går bara på det som står i denna tråden. Nu är det dags att börja klura. 8)
Fryle skrev:
Snurrfian skrev:
Jag är dålig på stalking och går bara på det som står i denna tråden. Nu är det dags att börja klura. 8)
Jag måste stalka lite för att få lite information och få inspiration! ;)
Jag har varit inne i pysselrummet lite och fingrat bland tyger och garner och annat pysselmaterial, men nu har jag dragit mig tillbaka för kvällen tror jag. Sitter med dator, klenkaffe (pyttepyttelite kaffe och massa massa massa mjölk) och låtsassnus i sovrummet och grimaserar, fnissar och vickar på rumpan i takt med de väldigt oregelbundna förvärkarna och andra spännande sensationer.

Ny känna-sig-för-session i pysselrummet imorgon, hade jag tänkt. Det här är så rooooolit! :loving:
Jag gillar ugglor IRL, men var inte jätteförtjust fram till förra ugglebytet. Då fick jag två fina ugglemössor (en till mig och en till sonen) och blev sån här ----> :loving: :app:

Använder ni handväska eller annan väska till vardags eller fest?

Odlar ni på fönsterbräda/iträdgård/inte alls?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

If you’ve been diving into Helldivers 2 and […]

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?