- tis mar 26, 2013 22:10
Jag har lyssnat på den nya svenska Stick with us också och tycker att den kanske är lite djupare än stickpodden när det gäller stickningen, men jag har hittills haft problem med att ljudkvalitén är dålig och att den ena gärna upprepar sista ordet den andra säger hela tiden (som jag själv också tenderar att göra ibland, men jag gillar det inte i en inspelning)
Ponyo skrev:Lyssnar på podden cast on. Först gillade jag inte att hon spelar musik. Men hon spelar bra musik (so far). Och då lyssnar jag på en låt om hash just nu. (är emot alla droger, men den var lite rolig)Jag har lyssnat på ett par av de amerikanska, men inte fastnat riktigt. Knitmore girls klarar jag inte av för att mamman har en så jobbig röst (sån där lite väsig, pipig tantröst) Never not knit är ok tycker jag. Jag har för mig att jag lyssnade på en annan också, där jag också hakade upp mig på en liknande röst som Knitmore, men jag kommer inte ihåg vilken.
Jag har lyssnat på den nya svenska Stick with us också och tycker att den kanske är lite djupare än stickpodden när det gäller stickningen, men jag har hittills haft problem med att ljudkvalitén är dålig och att den ena gärna upprepar sista ordet den andra säger hela tiden (som jag själv också tenderar att göra ibland, men jag gillar det inte i en inspelning)