Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
kvarnkvik skrev:Här är mitt bidrag till mönsterstickningstrendenJättefint! Underbar blå!![]()
Och det ÄR ju svårare att sticka mönster på ärmen, man hinner ju liksom inte få in nåt flyt innan det är dags att byta varv igen
kvarnkvik skrev:Här är mitt bidrag till mönsterstickningstrendenSuperfint. Det jag gillar med tröjan jag stickar är att raporten är 10 maskor, flytet kommer fort.![]()
Och det ÄR ju svårare att sticka mönster på ärmen, man hinner ju liksom inte få in nåt flyt innan det är dags att byta varv igen
Fenoxi skrev:Har ni nått tips som någon enkel sjal jag kan sticka ?+1
Den ska vara skapligt enkel och inte allt för mycket spets på då jag aldrig stickat det förr.
kvarnkvik skrev:Här är mitt bidrag till mönsterstickningstrendensuperfint!![]()
Mosan skrev:Kan ni speed knitta?Det är ju så de flesta i Sverige håller garnet. På andra håll i världen håller man garnet i högerhanden för att kasta det om stickan, vilket är tidsödande och på vissa håll lindar man alltid garnet flera varv om pekfingret. Så denna "continental knitting" är väl det de flesta av oss här är vana vid.
http://www.youtube.com/watch?v=S2E-IDIAGGo
Jag måste öva så jag hinner med fler projekt. Och det går nog inte att speeda på samtidigt som man ammar.
Ponyo skrev:kvarnkvik skrev:Här är mitt bidrag till mönsterstickningstrendenJättefint! Underbar blå!![]()
kvarnkvik skrev:Ponyo skrev:kvarnkvik skrev:Här är mitt bidrag till mönsterstickningstrendenJättefint! Underbar blå!![]()
Och det ÄR ju svårare att sticka mönster på ärmen, man hinner ju liksom inte få in nåt flyt innan det är dags att byta varv igenFärgen är mörkt petrol, mer åt det gröna hållet, det är nog instagramfiltret som ljuger lite.
Ponyo skrev:Det är omöjligt, funkar inte med vanliga kameran hellerkvarnkvik skrev:Ponyo skrev:kvarnkvik skrev:Här är mitt bidrag till mönsterstickningstrendenJättefint! Underbar blå!![]()
Och det ÄR ju svårare att sticka mönster på ärmen, man hinner ju liksom inte få in nåt flyt innan det är dags att byta varv igenFärgen är mörkt petrol, mer åt det gröna hållet, det är nog instagramfiltret som ljuger lite.
Man måste visa rätt färg
Fryle skrev:Jo det vet jag men sticka sådär snabbt skulle vara coolt!Mosan skrev:Kan ni speed knitta?Det är ju så de flesta i Sverige håller garnet. På andra håll i världen håller man garnet i högerhanden för att kasta det om stickan, vilket är tidsödande och på vissa håll lindar man alltid garnet flera varv om pekfingret. Så denna "continental knitting" är väl det de flesta av oss här är vana vid.
Jag måste öva så jag hinner med fler projekt. Och det går nog inte att speeda på samtidigt som man ammar.
Fast hennes hastighet kommer de flesta av oss inte upp i.
Mosan skrev:Öva öva övaFryle skrev:Jo det vet jag men sticka sådär snabbt skulle vara coolt!Mosan skrev:Kan ni speed knitta?Det är ju så de flesta i Sverige håller garnet. På andra håll i världen håller man garnet i högerhanden för att kasta det om stickan, vilket är tidsödande och på vissa håll lindar man alltid garnet flera varv om pekfingret. Så denna "continental knitting" är väl det de flesta av oss här är vana vid.
Fast hennes hastighet kommer de flesta av oss inte upp i.
gurkan skrev:Åh det finns ju mängder av roliga sjalar...Fenoxi skrev:Har ni nått tips som någon enkel sjal jag kan sticka ?+1
Den ska vara skapligt enkel och inte allt för mycket spets på då jag aldrig stickat det förr.
mly skrev:Ja precis, jag tycker att den modellen är så söt.ellla skrev:Verkligen, är det aviatrix eller vad den nu heter?KaIi skrev:Jag har stickat tre mössor i brist på annat. Jag ska hämta ut garnet jag har beställt i veckan.Vilken sötnos!
Nåväl, skitdålig bild men här är en:
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?