Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Elinea skrev:Hur kan ni sticka så vansinnigt snabbtMelon ja. Hon kommer bli klar![]()
ni kommer ju vara klara innan jag ens fått mitt garn.
Ponyo skrev:Maken älskar den, så nu måste jag sticka en manlig variant (fast en helt annan modell)Så kul!
Ponyo skrev:Elinea skrev:Hur kan ni sticka så vansinnigt snabbtMelon ja. Hon kommer bli klar![]()
ni kommer ju vara klara innan jag ens fått mitt garn.
Men det är galet så snabbstickad den är.
melon skrev:Jo, men han och jag har inte alls samma klädstil.Ponyo skrev:Maken älskar den, så nu måste jag sticka en manlig variant (fast en helt annan modell)Så kul!Vilka färger vill han ha i sin? Det är väl lite överraskande, var det inte han som tyckte att du skulle hålla dig till en färg i färgskalan för att kunna matcha dina kläder?
Ponyo skrev:melon skrev:Jo, men han och jag har inte alls samma klädstil.Ponyo skrev:Maken älskar den, så nu måste jag sticka en manlig variant (fast en helt annan modell)Så kul!Vilka färger vill han ha i sin? Det är väl lite överraskande, var det inte han som tyckte att du skulle hålla dig till en färg i färgskalan för att kunna matcha dina kläder?
Han har redan en kofta (fast mycket enklare) i dessa färger.
Hans stil är mer intellektuell i New York/gammal brittisk man i gummistövlar på heden.![]()
Han har mer färg på sina kläder. Men han känner mig, och vet vad jag bär och inte bär.
När han var tvungen att låna en toalett i en bar i Greenwich village i NY, och hans bästa kompis gick efter honom, och sedan jag. Så hörde jag från baren (detta var en gaybar) "Damn, the good ones is always taken!" om min man. De trodde att hans bästa kompis var hans pojkvän. Och oj vad han fick frågor om han var gay eller euro från amerikanskorna. De trodde att jag var hans fag hag.
melon skrev:Ärmarna på väg:
Ponyo skrev:melon skrev:Jo, men han och jag har inte alls samma klädstil.Ponyo skrev:Maken älskar den, så nu måste jag sticka en manlig variant (fast en helt annan modell)Så kul!Vilka färger vill han ha i sin? Det är väl lite överraskande, var det inte han som tyckte att du skulle hålla dig till en färg i färgskalan för att kunna matcha dina kläder?
Han har redan en kofta (fast mycket enklare) i dessa färger.
Hans stil är mer intellektuell i New York/gammal brittisk man i gummistövlar på heden.![]()
Han har mer färg på sina kläder. Men han känner mig, och vet vad jag bär och inte bär.
När han var tvungen att låna en toalett i en bar i Greenwich village i NY, och hans bästa kompis gick efter honom, och sedan jag. Så hörde jag från baren (detta var en gaybar) "Damn, the good ones is always taken!" om min man. De trodde att hans bästa kompis var hans pojkvän. Och oj vad han fick frågor om han var gay eller euro från amerikanskorna. De trodde att jag var hans fag hag.
Ponyo skrev:Jag har ju inte gillat den roströda som den är. Men det partiet med rostrött, turkost och beige är ju ljuvligtNågot som verkligen blir tydligt i denna koftan är att färger tar olika karaktär bredvid olika färger. Rött, turkosa och beige är ursnyggt ihop!
Ponyo skrev:Jag har bara stickat på och glömt knapphålenÄsch, sticka på en knappslå istället.
melon skrev:Gömda knappar?Ponyo skrev:Jag har bara stickat på och glömt knapphålenÄsch, sticka på en knappslå istället.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?