Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ponyo
Elinea skrev:Hur kan ni sticka så vansinnigt snabbt :whut: :lol: ni kommer ju vara klara innan jag ens fått mitt garn.
Melon ja. Hon kommer bli klar :loving:

Men det är galet så snabbstickad den är.
Användarens profilbild
Av melon
Ponyo skrev:Maken älskar den, så nu måste jag sticka en manlig variant (fast en helt annan modell)
Så kul! :vågen: Vilka färger vill han ha i sin? Det är väl lite överraskande, var det inte han som tyckte att du skulle hålla dig till en färg i färgskalan för att kunna matcha dina kläder?
Användarens profilbild
Av melon
Ponyo skrev:
Elinea skrev:Hur kan ni sticka så vansinnigt snabbt :whut: :lol: ni kommer ju vara klara innan jag ens fått mitt garn.
Melon ja. Hon kommer bli klar :loving:

Men det är galet så snabbstickad den är.
:Hahaa: :heart:

Såna här fina koftor är lätt att bli klar med. Jag har tänkt att min ska bli klar inom två veckor. Vi får se hur den tidsplanen håller. 8)
Av Ponyo
melon skrev:
Ponyo skrev:Maken älskar den, så nu måste jag sticka en manlig variant (fast en helt annan modell)
Så kul! :vågen: Vilka färger vill han ha i sin? Det är väl lite överraskande, var det inte han som tyckte att du skulle hålla dig till en färg i färgskalan för att kunna matcha dina kläder?
Jo, men han och jag har inte alls samma klädstil.
Han har redan en kofta (fast mycket enklare) i dessa färger.
Hans stil är mer intellektuell i New York/gammal brittisk man i gummistövlar på heden. :Hahaa:
Han har mer färg på sina kläder. Men han känner mig, och vet vad jag bär och inte bär.

När han var tvungen att låna en toalett i en bar i Greenwich village i NY, och hans bästa kompis gick efter honom, och sedan jag. Så hörde jag från baren (detta var en gaybar) "Damn, the good ones is always taken!" om min man. De trodde att hans bästa kompis var hans pojkvän. Och oj vad han fick frågor om han var gay eller euro från amerikanskorna. De trodde att jag var hans fag hag. :fnissa:
Användarens profilbild
Av Mosan
Ponyo skrev:
melon skrev:
Hans stil är mer intellektuell i New York/gammal brittisk man i gummistövlar på heden. :Hahaa:
Han har mer färg på sina kläder. Men han känner mig, och vet vad jag bär och inte bär.

När han var tvungen att låna en toalett i en bar i Greenwich village i NY, och hans bästa kompis gick efter honom, och sedan jag. Så hörde jag från baren (detta var en gaybar) "Damn, the good ones is always taken!" om min man. De trodde att hans bästa kompis var hans pojkvän. Och oj vad han fick frågor om han var gay eller euro från amerikanskorna. De trodde att jag var hans fag hag. :fnissa:
:Hahaa:
Användarens profilbild
Av Mosan
melon skrev:Ärmarna på väg:

Bild
:love:
Jag tror jag ska ha den roströd/orangea i mina muddar.
Av Ponyo
Jag har ju inte gillat den roströda som den är. Men det partiet med rostrött, turkost och beige är ju ljuvligt :loving:
Användarens profilbild
Av melon
Ponyo skrev:
melon skrev:

:Hahaa: :app:
Användarens profilbild
Av melon
Ponyo skrev:Jag har ju inte gillat den roströda som den är. Men det partiet med rostrött, turkost och beige är ju ljuvligt :loving:
Något som verkligen blir tydligt i denna koftan är att färger tar olika karaktär bredvid olika färger. Rött, turkosa och beige är ursnyggt ihop!
Av Ponyo
melon skrev:
Ponyo skrev:Jag har bara stickat på och glömt knapphålen :duh:
Äsch, sticka på en knappslå istället.
Gömda knappar?
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 47
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?