Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av mly
ellla skrev:
mly skrev:Spännande med pris ella! Men det känns lite konstigt.
Jag har iaf stickat färdigt ett par strumpor, ska bara väga dem och fästa trådarna. Nu är det en kofta som har lite extra fokus, saknas en ärm och knappslån, den är inte så stor så det borde gå fort
Tycker du? Jag hoppades att det bara skulle kännas lite extra motiverande :hmm:
Menade inte så, skulle vara jätte kul att vinna å det är jätte kul med motivering. Tanken va väl lite att den som kände att den hade ett pris fick ställa upp med det och då blir det ju inte heller orättvist. Å det är väl jätte kul om vi kan glädja varandra. Får inte ut vad jag tänker riktigt idag, förkylningsseg i hela huvudet.
Tycker iaf att det är jätte fint att du ställer upp med pris ella :heart: och jag är jätte nyfiken på vad det är
Av Fenoxi
ellla skrev:Härligt att ni är så duktiga!
Jag ska försöka fota ett pris för februarimånad och så tycker jag att alla UFO som blivit klara till den sista februari är med i utlottningen. Vad tycker ni om det?
Åhh så spännande !
Sen vill iaf jag se lite bilder på färdiga ufon :D
Jag ska bara fatta hur man gör för att få upp en bild här.
Av mly
Då bildbombar jag lite.
Färdigt sedan denna tråden startades.
Vantar till K
Bild
Strumpor till K
Bild
Grytlappar
Bild
Bild
Vantar till mig
Bild
Kofta till mig
Bild
Å disktrasor.
Bild

Tusan vad jag har varit effektiv, kan visst gå om man inte börjar på nya saker hela tiden..
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag har ju som sagt inga UFOn, men idag har jag tagit mig igenom en lagningshög som belastat mitt samvete ett tag, sytt i lösa hankar, stoppat hål, lagat sömmar... Det borde väl nästan också kunna höra hemma i UFO-tråden?
Av mly
Fryle skrev:Jag har ju som sagt inga UFOn, men idag har jag tagit mig igenom en lagningshög som belastat mitt samvete ett tag, sytt i lösa hankar, stoppat hål, lagat sömmar... Det borde väl nästan också kunna höra hemma i UFO-tråden?
:app: Inte illa, skulle också behöva ta itu med den där högen.
Jag har stickat färdigt ett par raggsockar och en liten kofta de senaste dagarna, de är lite hemliga än så länge. Har stickat klart ett par strumpor som jag började på i november med, men de har jag redan visat upp i sticktråden.
Användarens profilbild
Av Fryle
mly skrev:Solängel så fin!
Verkligen! :tumup:
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Om jag skriver in här, att jag har 2/3 tumme kvar på vantarna till svärmor, så kanske jag kan ta och sticka den nu i eftermiddag/kväll?

Jag är lite rädd att jag stickat för smått, bara.... Så det är inget roligt att göra klart, när jag tror de blir för små. Men jag får väl blöta och dra i dem innan jag ger bort dem :D.
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Jepp, det hjälpte, jag fick dem färdiga. Jag har inte provat dem sedan de torkade - men svärmor har ganska mycket smalare händer än vad jag har, så förhoppningsvis blir det bra.

Eftersom jag stickat färdigt min top down raglan också i helgen, ska jag lägga upp ett par såna där snygga sockar som det var bild på tidigare i tråden. Rabbit hole, någonting?
(Förutsatt att mitt knallorangea garn passar...)
Användarens profilbild
Av isbl
Superfin tröja, Solängel! Och vad produktiv du är mly. Själv har jag inte rört min ufo-kofta på några veckor... Ärmarna är iallafall stickade lika långt nu och uppsatta på rundsticka. Ska pröva magic loop har jag tänkt :tumup:
Av mly
Efter en svacka stickade jag klart ett par strumpor igår :vågen:
Å nu håller jag på med min uppifrån å ner tröja, en halv ärm kvar typ.
Nu måste jag hålla mig från att börja på nytt ett tag, jag har ingen större lust att sticka eller lust har jag men jag kommer liksom av mig, jag vill göra en topp av ett gäng nystan turkost tilda men jag hittar inget som jag gillar sådär. Tror det beror på att jag har för mycket på gång.
Användarens profilbild
Av HPe
Måste fästa trådarna på mina Uppsala-vantar som jg stickade i julas.
Att set alltid ska vara så tråkigt och svårt.
En kväll så är det ju klart. Pust.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?