Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Cayenne
Ponyo och Björklöv - Snyggt!

Jag har kommit en bit och snart är första flerfärgade nystanet slut - jag har tre. Och snart det andra grå - jag har 6. Så koftan blir nog långärmad :tumup:

Bild
Användarens profilbild
Av Björklöv
Cayenne skrev:Ponyo och Björklöv - Snyggt!

Jag har kommit en bit och snart är första flerfärgade nystanet slut - jag har tre. Och snart det andra grå - jag har 6. Så koftan blir nog långärmad :tumup:

Bild
Tack, detsamma :tumup:
Användarens profilbild
Av glis
Jag maskade av min kofta nertill igår och har plockat upp ärmarna. Så jag är ganska bra på G. Till helgens tågresor nöjer jag mig med att ta med Melon-garnet och sticka halvvantar istället.
Av gurkan
Hur snabbt stickar ni egentligen? :shock:

Jag är glad om jag hinner sitta ner en kvart varje dag. Då kommer jag kanske fyra varv. :roll:
Användarens profilbild
Av MuuM
gurkan skrev:Hur snabbt stickar ni egentligen? :shock:

Jag är glad om jag hinner sitta ner en kvart varje dag. Då kommer jag kanske fyra varv. :roll:
Hear, hear. Jämför dig med mig istället, inte med de där galningarna. Jag har snart gjort halva ärmarna på tröjan jag påbörjade i februari förra året... ;-)

Mottot är "Målet är ingenting, vägen är allt"!
Av gurkan
MuuM skrev:
gurkan skrev:Hur snabbt stickar ni egentligen? :shock:

Hear, hear. Jämför dig med mig istället, inte med de där galningarna. Jag har snart gjort halva ärmarna på tröjan jag påbörjade i februari förra året... ;-)

Mottot är "Målet är ingenting, vägen är allt"!
Jag försökte tänka så igår. Att det är ju det här som är så kul, själva stickandet. Jag är oftast så fokuserad på slutprodukten, att jag vill ha den klar, nu, nu, NU. Och det funkade faktiskt.
Av gurkan
Tant Koftas mönster, är det värt pengarna för någon som är nybörjare och inte gillar/kan/orkar improvisera?
Användarens profilbild
Av tweed
gurkan skrev:Tant Koftas mönster, är det värt pengarna för någon som är nybörjare och inte gillar/kan/orkar improvisera?
Just nu finns det nog inget häfte, för det är slutsålt. Hon håller på att arbeta om det. Men om man vill sticka efter den beskrivningen så finns det beskrivet i hennes blogg, kolla bakifrån här: http://tantkofta.blogspot.se/search/lab ... erkofta%22
Av gurkan
kvarnkvik skrev:
gurkan skrev:Tant Koftas mönster, är det värt pengarna för någon som är nybörjare och inte gillar/kan/orkar improvisera?
Just nu finns det nog inget häfte, för det är slutsålt. Hon håller på att arbeta om det. Men om man vill sticka efter den beskrivningen så finns det beskrivet i hennes blogg, kolla bakifrån här: http://tantkofta.blogspot.se/search/lab ... erkofta%22
Vad bra, då kan jag avskriva det. :lol:
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 43
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?