Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Cayenne skrev:Ponyo och Björklöv - Snyggt!Tack, detsamma
Jag har kommit en bit och snart är första flerfärgade nystanet slut - jag har tre. Och snart det andra grå - jag har 6. Så koftan blir nog långärmad![]()
gurkan skrev:Hur snabbt stickar ni egentligen?Hear, hear. Jämför dig med mig istället, inte med de där galningarna. Jag har snart gjort halva ärmarna på tröjan jag påbörjade i februari förra året...
Jag är glad om jag hinner sitta ner en kvart varje dag. Då kommer jag kanske fyra varv.
MuuM skrev:Jag försökte tänka så igår. Att det är ju det här som är så kul, själva stickandet. Jag är oftast så fokuserad på slutprodukten, att jag vill ha den klar, nu, nu, NU. Och det funkade faktiskt.gurkan skrev:Hur snabbt stickar ni egentligen?Hear, hear. Jämför dig med mig istället, inte med de där galningarna. Jag har snart gjort halva ärmarna på tröjan jag påbörjade i februari förra året...
Jag är glad om jag hinner sitta ner en kvart varje dag. Då kommer jag kanske fyra varv.![]()
Mottot är "Målet är ingenting, vägen är allt"!
Fryle skrev:Om denna översätts till svenska vill jag ha den:Ja, den vore något
gurkan skrev:Tant Koftas mönster, är det värt pengarna för någon som är nybörjare och inte gillar/kan/orkar improvisera?Just nu finns det nog inget häfte, för det är slutsålt. Hon håller på att arbeta om det. Men om man vill sticka efter den beskrivningen så finns det beskrivet i hennes blogg, kolla bakifrån här: http://tantkofta.blogspot.se/search/lab ... erkofta%22
kvarnkvik skrev:Vad bra, då kan jag avskriva det.gurkan skrev:Tant Koftas mönster, är det värt pengarna för någon som är nybörjare och inte gillar/kan/orkar improvisera?Just nu finns det nog inget häfte, för det är slutsålt. Hon håller på att arbeta om det. Men om man vill sticka efter den beskrivningen så finns det beskrivet i hennes blogg, kolla bakifrån här: http://tantkofta.blogspot.se/search/lab ... erkofta%22
melon skrev:Den såg trevlig ut!Fryle skrev:Om denna översätts till svenska vill jag ha den:Åhå
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?