Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Skulle man kunna få veta vilken butik? Så man inte handlar där!
Kan du inte skicka tillbaka? Jag undrar också. Vet en butik jag handlat av som just säljer dessa tre.
Jag kanske borde säga att jag tror att jag köpte en kopia. Jag känner mig fortfarande inte helt säker.

Det som gör att jag jag tror att det är en kopia är:

1. Butiken är inte med på Becos lista över återförsäljare och de har inte någon länk till Becos hemsida.

2. Jag hittade inte de rätta bokstäverna och siffrorna som skulle stå på lådan och lappen.

3. Min första känsla när jag fick upp selen var att jag var besviken på trycket. (Att färgerna var grälla och bakgrundsblommorna lite suddiga) Men jag har aldrig sett mönstret (Grace) i verkligheten på någon annan sele, så det kanske ska se ut så.

En av de första sakerna som gjorde att jag började fundera på om det kunde vara en kopia var att den har en annan sorts lapp än selen man fick se på bild, en vit, ful och fladdrig där det står bECO med en punkt över b. Men när jag har googlat så verkar det som om en del har såna lappar, så det verkar inte vara fel. Är det Becos gamla logga? Butiken använder också den loggan på hemsidan.

Men det känns ändå som att det kan vara jag som har missat något, att jag inte tittade tillräckligt noga på numrena eller läste fel på hemsidan eller vad som helst.

Min plan var att fråga dem på Beco om det verkligen är en kopia för att vara helt säker. Jag har tagit bilder på selen som jag ska mejla till dem, men dumt nog glömde jag kameran hemma hos mina föräldrar efter jul. Så nu kan jag inte göra det förrän den 20/1.

Jo, jag har skickat tillbaks, och fått mina pengar. De har bra service i alla fall.

Jag tar bort namnet på butiken, det kändes inte riktigt bra.
Senast redigerad av Tivedstrollet den ons jan 09, 2013 10:48, redigerad totalt 1 gånger.
Det var dom jag tänkte på. Men Angelpack o Zara är väl inte kopior? Min Zara är därifrån. Beställde även en AP men den skickade jag tillbaka. Förpackning och broschyrer såg då äkta ut men jag är ingen expert på sånt där.
Användarens profilbild
Av Andelle
Om du inte fått bekräftat att det är en kopia tycker jag det känns sådär att gå ut med butikens namn. Det kanske är så enkelt som att det är en några år gammal sele? Varför mailar du inte dem och frågar varför de inte står med som officiella försäljare och frågar om det du tycker avviker på selen?

Att det skulle finnas kopior av Ellevill håller jag för högst osannolikt, Angelpack vet jag inget om.
Andelle skrev: Varför mailar du inte dem och frågar varför de inte står med som officiella försäljare och frågar om det du tycker avviker på selen?
Ja, det kan man undra, kanske för att jag hade fastnat i att jag ville mejla beco först för att vara säker på om det var en kopia eller inte.

Och man har ju aldrig hört talas om att det skulle finnas kopior av AP eller Zara, det var därför jag undrade.
Användarens profilbild
Av Ingrid
Vad jag känner till så är det de produkter som under en tid har producerats i Kina som det finns kopior på. Beco la ut produktionen i Kina ett tag just för de här modellerna som nu finns att köpa som kopior. Samma med Ergo, som det ju också finns kopior av. De har tydligen inga hämningar när det gäller att kopiera även produktnamn och etiketter i Kina och saluföra som originalprodukt... Ellevill tror jag inte tillverkas i Kina, snarare Indien väl? Och Angelpack tillverkas väl i USA?
Användarens profilbild
Av Andelle
Ingrid skrev: Och Angelpack tillverkas väl i USA?
I Dominikanska Republiken, men företaget är ju amerikansk. Det känns inte som ett så stort märke som Ergo och Beco så jag tvivlar på att det finns kopior.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?