- ons jan 09, 2013 02:30
Jag kanske borde säga att jag tror att jag köpte en kopia. Jag känner mig fortfarande inte helt säker.
Det som gör att jag jag tror att det är en kopia är:
1. Butiken är inte med på Becos lista över återförsäljare och de har inte någon länk till Becos hemsida.
2. Jag hittade inte de rätta bokstäverna och siffrorna som skulle stå på lådan och lappen.
3. Min första känsla när jag fick upp selen var att jag var besviken på trycket. (Att färgerna var grälla och bakgrundsblommorna lite suddiga) Men jag har aldrig sett mönstret (Grace) i verkligheten på någon annan sele, så det kanske ska se ut så.
En av de första sakerna som gjorde att jag började fundera på om det kunde vara en kopia var att den har en annan sorts lapp än selen man fick se på bild, en vit, ful och fladdrig där det står bECO med en punkt över b. Men när jag har googlat så verkar det som om en del har såna lappar, så det verkar inte vara fel. Är det Becos gamla logga? Butiken använder också den loggan på hemsidan.
Men det känns ändå som att det kan vara jag som har missat något, att jag inte tittade tillräckligt noga på numrena eller läste fel på hemsidan eller vad som helst.
Min plan var att fråga dem på Beco om det verkligen är en kopia för att vara helt säker. Jag har tagit bilder på selen som jag ska mejla till dem, men dumt nog glömde jag kameran hemma hos mina föräldrar efter jul. Så nu kan jag inte göra det förrän den 20/1.
Jo, jag har skickat tillbaks, och fått mina pengar. De har bra service i alla fall.
Jag tar bort namnet på butiken, det kändes inte riktigt bra.
Senast redigerad av Tivedstrollet den ons jan 09, 2013 10:48, redigerad totalt 1 gånger.
Edvins och Algots mamma