- tor dec 06, 2012 12:19
hahaha, dagens bästa ord! lät så himla roligt i mitt huvud när jag läste det.
ja det kanske är bäst att köra med broddar ändå.. dom är ju inte så dyra så jag kan ju prova iaf! hm.. undra om de inte slits ner snabbt på barmarken. äh, jag får prova helt enkelt!
kronärtskocka skrev:litensoetis skrev:hm.. som många är inne på här, hur gör man när man kommer inomhus eller går på mark där det plötsligt inte är is/snö? vi bor ju i stan så på de flesta trottoarer är det ju skottat, saltat men samtidigt lite halvisigt, så på vissa ställen är man i stort behov av broddar medans faktiskt på de flesta så är det barmark. hur gör man då?Jag har mina på hela tiden, på barmark ute klapprar det lite om en, men greppet på asfalt är ok. Man vänjer sig vid att bli någon millimeter längre och klappra. Känns tryggare än att gå utan och riskera att halka när väl isfläckarna kommergår väl inte att gå rundor på broddarna hela tiden, känns som att då har man ju inte speciellt bra grepp på barmarken liksom..
hahaha, dagens bästa ord! lät så himla roligt i mitt huvud när jag läste det.

ja det kanske är bäst att köra med broddar ändå.. dom är ju inte så dyra så jag kan ju prova iaf! hm.. undra om de inte slits ner snabbt på barmarken. äh, jag får prova helt enkelt!

Snigel -12 Spindel -14