Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Knyttet & K skrev:Sjalen blev flammig och dassig i färgen.Flammig blir det när tyget antingen inte blivit tillräckligt genomblött innan eller om tvättmaskinen är snålspolande (då blir det för lite vatten i trumman så att hela tyget inte ligger neddränkt i vattnet på rätt sätt).
Rawa skrev: Maskindisksalt brukar vara det billigaste, det är ren NaCl och ingenting annat! Dock är det för grovkornigt för färgning i maskin så man måste krossa det eller mala det på något sätt (tex i mortel). /Hälsningar från den fattiga studentenDiskmaskinssalt funkar utmärkt som det är, behöver varken hackas eller malas.![]()
Fryle skrev:Rawa skrev: Maskindisksalt brukar vara det billigaste, det är ren NaCl och ingenting annat! Dock är det för grovkornigt för färgning i maskin så man måste krossa det eller mala det på något sätt (tex i mortel). /Hälsningar från den fattiga studentenDiskmaskinssalt funkar utmärkt som det är, behöver varken hackas eller malas.![]()
/Hon som är både fattig och lat.
Smultronbarn skrev:Får jag minikapa tråden och också ställa en färgfråga? (förlåt till TS)Nitor har en lila som heter mörk viol
Jag är på jakt efter lila textilfärg men har haft väldigt svårt att hitta det. Nån som vet var det kan finnas? Märke och färgnynas? (Sist hittade jag bara Nitor i mörkblå, stark sjukhusgrön, svart och tomteröd. Färghandeln där jag brukade köpa bra färg har numera blivit ett trendigt fik...)
tinaw skrev:Herdins har lila tror jag. Panduro...?
Ellasario skrev:Tack för era tips!Smultronbarn skrev:Får jag minikapa tråden och också ställa en färgfråga? (förlåt till TS)Nitor har en lila som heter mörk viol
Jag är på jakt efter lila textilfärg men har haft väldigt svårt att hitta det. Nån som vet var det kan finnas? Märke och färgnynas? (Sist hittade jag bara Nitor i mörkblå, stark sjukhusgrön, svart och tomteröd. Färghandeln där jag brukade köpa bra färg har numera blivit ett trendigt fik...)
http://www.alfort.se/sv/varumarken/nito ... argkartor/
Herdin har en plommonfärgad
http://www.herdins.se/Temp/bbc30facc4f6 ... f67b79.jpg
Nolina skrev:På min Herdins färg står det att man ska tillsätta 1 kg salt. Kan det stå fel på förpackningen? Jag ska färga ca 500 g. Hur mycket salt kan behövas?Knyttet & K skrev:Jag tror att Bissa använde salt med jod i, eller nåt sånt. Och så har jag för mig att hon inte blött tyget ordentligt heller...Jag anväde senast Hedins multitextil färg och upptäckte när jag skulle använda det att jag endast skulle tillaätta 1 dl hushållsalt vid färgning, jag gjorde så (hade inget salt utan jod i hemma) och det blev bra, däremot är hushållsalt inte lika finkorningt som färgningssalt, så det skulle vara det då isåfall.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?