- fre okt 26, 2012 16:30
Det går inte bra med mina byxor, jag kom på att jag inte vet hur jag skulle använda dem
. Under ett par jeans? Nää... Med någon kjol eller klänning? Jag har aldrig kjol eller klänning
. Med bara en tröja, som om de vore riktiga byxor? Jag vet inte riktigt, jag tror jag skulle bli utskrattad
. Alla i min ålder hade sådana när de var barn, de kallas för "björnbyxor" (fråga mig inte varför). Jag försökte med dottern, men hon tyckte inte att hon behövde sådana
.
Jag bar i alla fall upp all ylletråd som jag hade i källaren och hittade ett par ufon som jag tänkte avsluta först. Det är ett par stumpor och en bebiströja som passar ettåringen, så jag kom på att jag kan sticka ett par "björnisar" som matchar tröjan, då är jag ändå med i knitalongen
.

Jag bar i alla fall upp all ylletråd som jag hade i källaren och hittade ett par ufon som jag tänkte avsluta först. Det är ett par stumpor och en bebiströja som passar ettåringen, så jag kom på att jag kan sticka ett par "björnisar" som matchar tröjan, då är jag ändå med i knitalongen

Dotter 0108, son 0412 och liten son 1107