Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har inhandlat alla delar och ska nu bara packa och skicka. Få se om jag hinner packa det under helgen då får brevbäraren ta det med på måndag.
Jag har skaffat garn... eller jag har skaffat garn så det räcker till tre byteskompisar haha :hide: Men jag känner någon som fyller år snart som kan få en födelsedagspresent så... Choklad har jag spanat på och te tänkte jag gå ner till lokala tebutiken och spana på i veckan...
Te införskaffat och tror jag har bestämt vilket garn jag ska skicka men ska ta en vända till skolans garnförråd för att se om det finn nåt som passar ändå bättre.. Färgtema låter toppen Dorotea! Kanske så man ska välja chokladen.. 8)
Så snitsigt och spännande det låter med alla matchade paket som komponeras ihop! :app:

Ang. kvalla på garn etc. så känner jag som Fryle och Co. Skulle jag få ett billigbilligt syntetgarn när jag uttalat skrivit att jag föredrar naturmaterial och främst ull så skulle jag bli besviken, absolut, eller om ngn repat upp ett eget UFOprojekt och inte bemödat sig med att blocka det utan skickat en alldeles krullig och trassligt härva - men utöver det så blir jag glad över att få ett uttänkt paket till just mig! :heart:

Mitt blev inte särskilt matchat - mer än då mot mottagaren (förhoppningsvis) och nån slags krav/rättvise tanke, fast den sträckte sig visst aldrig så långt som till garnet... :roll: :wink:

Ngn som testat det här garnet förresten? Kändes väldigt mjukt och gosigt, med 75%babyalpaca och merino + bara lite syntet, så jag hoppas att det kan falla min mottagare i smaken? 8)

Bild

Vitsippa - jag skriver vem det är ifrån. Har en gång fått ett paket jag uppskattade jättemycket men fortfarande inte vet vem det kom ifrån så jag har inte kunnat tacka ordentlige, och det känns lite galet... :lol:

Skickat och fått

binaem

CrazyMagpie Skickat

Cyclotella

Dorotea

Elflin

Ellla

Ellynil

Fryle

Grönöga

Inanna

Intro

Juliusdotter

Ketronya

Lojse överlämnat ej fått

Maddemoa:

No_

Sassi

sirisirius K

solängel:

Trulsamin

Vitsippa

zandrama fått - ej skickat

zmurfan

zmurfan
Ketronya skrev:
zandrama skrev:Jag fick ett personligt levererat paket igår, direkt till stickcafét! Tack Lojse! Har inte hunnit smaka på teet, men chokladen var god och garnet fint! Juden står fint placerad i kruka på pianot, den fick inte plats i fönstrena. :lol:
Förlåt att jag frågar, men i egenskap av jude så undrar jag om du verkligen har en jude i en kruka på pianot? :lol: :Hahaa:
Vandrande jude till och med. :lol:

Bild
(lånad bild)
Jag fick mitt paket igår från CrazyMagpie! :tumup: Jättefint garn som kommer att bli en finfin spetssjal, en riktigt julig en! Teet och chokladen hann jag smaka av redan igår, det satt fint! Stort tack! :D
Besökte posten idag Bild
Sorry för det stora formatet

Skickat och fått

binaem

CrazyMagpie Skickat

Cyclotella

Dorotea

Elflin

Ellla

Ellynil

Fryle

Grönöga

Inanna

Intro

Juliusdotter Skickat

Ketronya

Lojse överlämnat ej fått

Maddemoa:

No_

Sassi

sirisirius K

solängel:

Trulsamin

Vitsippa

zandrama fått - ej skickat

zmurfan

zmurfan[/quote]
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 15
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?