Så snitsigt och spännande det låter med alla matchade paket som komponeras ihop!
Ang. kvalla på garn etc. så känner jag som Fryle och Co. Skulle jag få ett billigbilligt syntetgarn när jag uttalat skrivit att jag föredrar naturmaterial och främst ull så skulle jag bli besviken, absolut, eller om ngn repat upp ett eget UFOprojekt och inte bemödat sig med att blocka det utan skickat en alldeles krullig och trassligt härva - men utöver det så blir jag glad över att få ett uttänkt paket till just mig!
Mitt blev inte särskilt matchat - mer än då mot mottagaren (förhoppningsvis) och nån slags krav/rättvise tanke, fast den sträckte sig visst aldrig så långt som till garnet...
Ngn som testat det här garnet förresten? Kändes väldigt mjukt och gosigt, med 75%babyalpaca och merino + bara lite syntet, så jag hoppas att det kan falla min mottagare i smaken?
Vitsippa - jag skriver vem det är ifrån. Har en gång fått ett paket jag uppskattade jättemycket men fortfarande inte vet vem det kom ifrån så jag har inte kunnat tacka ordentlige, och det känns lite galet...
Skickat och fått
binaem
CrazyMagpie Skickat
Cyclotella
Dorotea
Elflin
Ellla
Ellynil
Fryle
Grönöga
Inanna
Intro