- mån okt 01, 2012 08:56
Fryle skrev:Jo det är väl lite där jag är med, men jag har inte mage att göra mig av med tyget, hade jag haft barn som gåt på dagis så kanske det hade vart en möjlighet. Sen va det ju det med nytt tyg, har hittat liknande färg hos stoff och stil, är deras velour bra? Isf får jag kanske beställa, Ohlssons hade inte, har en sisådär 10 mil till affären där jag köpte det så jag kan ju inte bara hoppa in och köpa en ny bit.mly skrev:Jag hade varit så sur att jag inte ville se det mer, skulle ha skänkt det till dagis, de gillar små tygbitar att pyssla med. Sedan hade jag för att få revansch genast köpt en ny tygbit och klippt till på rätt håll.Fryle skrev:Tack, jag börjar nog smälta mitt misstag nu, blir fortfarande sur när jag tänker på det, hade ju hittat tyg i precis rätt färg, nu är ju frågan vad jag gör av 1,5 m koksgrå velour i småbitarmly skrev:Jag testade att bara hålla framstycket framför mig och det finns inte en chans att jag får på mig den även om det inte skulle se konstigt ut. Å va många svordomar det är i mitt huvud nu. Sambon erbjöd sig att köpa mig en klänning...
Fast du ska ju göra som du känner.