-  lör sep 01, 2012 12:13

Jag velar fram och tillbaka för nu är det ju en helt ny djungel med selar/MT när man precis lärt sig hitta någorlunda i sjaldjungeln 
Jag har bara burit i sjal. Förra vintern var ju skrutten bara några månader så det gick ju bra att ha henne under jackan i sjal.
Nu är hon ju 15mån och jag funderar på om jag kanske ska skaffa en sele/MT. Tänker att det är smidigare med ytterkläder och utanpå jacka? Eller bär ni i sjal vintertid med (ev bara kansk en kortare eller med ull?).
Sååå...bär ni i annat under vintertid?

Jag har bara burit i sjal. Förra vintern var ju skrutten bara några månader så det gick ju bra att ha henne under jackan i sjal.
Nu är hon ju 15mån och jag funderar på om jag kanske ska skaffa en sele/MT. Tänker att det är smidigare med ytterkläder och utanpå jacka? Eller bär ni i sjal vintertid med (ev bara kansk en kortare eller med ull?).

Sååå...bär ni i annat under vintertid?

A 10
 A 10 

Jag tycker om att dom ska ha armarna innanför och det gick inte som synes på översta bilden =)
   Jag tycker om att dom ska ha armarna innanför och det gick inte som synes på översta bilden =)

jag tycker man behöver en mei tai och en sele (och ringsjal) till en 1,5 åring..
  jag tycker man behöver en mei tai och en sele (och ringsjal) till en 1,5 åring.. ) hade vart det bästa förstår jag med! Jag avslutar också alltid tibetanskt så jag ska nog titta på längre band då med, ca 2m?
 ) hade vart det bästa förstår jag med! Jag avslutar också alltid tibetanskt så jag ska nog titta på längre band då med, ca 2m?

- By Joffsan
 - By Joffsan