Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Behålla din anonymitet i "glädje som sorg" - "lätt eller tungt"

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Joffsan
Kluven skrev: mån okt 20, 2025 11:18 Jag tänkte ge mig på en liten uppdatering. Jag har nu träffat P många gånger sedan min senaste uppdatering, utöver många telefonsamtal. Vi pratar och pratar parallellt som vi är intima med varandra. P har öppnat upp sig för mig och berättat saker som hen aldrig har berättat för någon. Hen säger att hen känner sig trygg hos mig och kan då prata om svåra saker, ett enormt förtroende som jag vårdar ömt.
Jag har berättat för barnen att jag umgås med P i egenskap som en gammal kompis (ingen lögn). Officiellt dejtar vi inte, jag vet inte vad vi är för varandra men vi har lovat varandra att inte träffa andra så länge som det är vi. Jag har ingen aning om vad det här leder till men just nu är jag nöjd över att ha det så här. P stärker mig på ett sätt som min avlidne parter tyvärr inte gjorde. Jag är en gladare person nu tack vare P. Sorgen är kvar men hålet som ensamheten och sorgen har karvat ut har fyllts igen lite.

Tack för att ni fick mig att våga mig på det här :heart:
:loving:

Jag tänkte ge mig på en liten uppdate[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?