- fre jun 08, 2012 06:44
Å det är ju faktiskt inte säkert att det blir bra bara för att man provar på sjalträff, det är ju när man bär länge som man känner oftast om det är fel. Det står väl mest mellan manduca och boba nu. Verkar dock vara svårt att få tag i boba i Sverige så jag gick in på deras hemsida men det är typ slut där med. Boba är nog helt uteslutet att få tag i beg eftersom 3g är så ny och jag vill i så fall ha den eftersom den är mer anpassad till små.
Beco gemini skulle jag kunna tänka mig om jag får tag i den beg. Gillar ju iof sig manducan oxå men det är om den är för svajjig i ryggen, boban ser lite stadigare ut.
Hur är LennyLambs trikåsjal? Den lila var så fin och billigare än aldorias bambu. Är LennyLamb lika mjuk? Är det svårt att beställa från deras hemsida?
Det är typ bestämt att jag ska vara sjukskriven nu så nu gäller det att hitta billiga alternativ.
Beco gemini skulle jag kunna tänka mig om jag får tag i den beg. Gillar ju iof sig manducan oxå men det är om den är för svajjig i ryggen, boban ser lite stadigare ut.
Hur är LennyLambs trikåsjal? Den lila var så fin och billigare än aldorias bambu. Är LennyLamb lika mjuk? Är det svårt att beställa från deras hemsida?
Det är typ bestämt att jag ska vara sjukskriven nu så nu gäller det att hitta billiga alternativ.
Pärlan blev en Gustav -120808 
Bär i Wompat toddler (Natibaby Irises), Ellevill Zara Lately och bb-tai svart.

Bär i Wompat toddler (Natibaby Irises), Ellevill Zara Lately och bb-tai svart.