Ååå jasså är den så bra?? Googlade lite och många skriver att den passar små människor (jag anser mig vara liten), 155 cm och tja vikten är väl typ 52 eller lite mer ibland. Mannen som ska ha den oxå, tja vad kan han va 170 nånting och väger väl nåt på hmmm 65-70 (tror jag). Han är huvudet längre än mig och inte jättekraftig.
Har läst att en del tycker att remmarna skaver under armarna men det är kanske inte så vanligt.
Är det inte skönt att kunna korsa axelbanden som man kan på manducan? Eller kanske bara jag som tror (som aldrig har burit i vare sig sele eller sjal) att det kan vara skön avlastning?
Vilken är bäst då manducan eller beco gemini eller boba 3g? Boba 3g ska ju passa småttisar bättre än 2g. Synd bara att boban inte finns så mycket beg. Jag tycker den ser rätt sportig ut och det är ett plus för det får inte vara massa krussiduller enl mannen

. Den ligger ju i ungefär samma pris som manducan. Becon tänker jag inte köpa ny, bara om jag kommer över ett exemplar beg billigt. Vi gillar båda manducan och boban, i alla fall när vi ser dem på bild på nätet. Det känns som att boban är lite mer stabil än manducan i ryggen eller är det barar bilderna som ser så ut?
Pärlan blev en Gustav -120808 
Bär i Wompat toddler (Natibaby Irises), Ellevill Zara Lately och bb-tai svart.