- tor maj 03, 2012 12:41
Jag börjar tröttna på becon, både på det att inställningarna måste vara helt perfekta om den ska funka på mig (mannen tycker den funkar klockrent jämt) och på innerdelen som blir opraktisk vid bärande med ytterkläder. Becon har onekligen många fördelar men nu är jag sugen på en annan sele, toddlervariant.
Jag har provat boba 2g två ggr och tyckte den var riktigt skön, men den har ju låg ryggdel och E gillar att luta sig bakåt ibland och hon är lång för sin ålder.. Tuli/tula låter bättre i teorin men när jag testade den tyckte jag inte den passade mig bra.
Patapum toddler var skön men den är ju lika krånglig som becon iom extraremmen.
Mannen är 180 cm och smal (men kommer ev fortsätta använda becon..) och jag är 165 cm och runt 60 kg.
Hjälp!!!
Jag har provat boba 2g två ggr och tyckte den var riktigt skön, men den har ju låg ryggdel och E gillar att luta sig bakåt ibland och hon är lång för sin ålder.. Tuli/tula låter bättre i teorin men när jag testade den tyckte jag inte den passade mig bra.

Mannen är 180 cm och smal (men kommer ev fortsätta använda becon..) och jag är 165 cm och runt 60 kg.
Hjälp!!!
Senast redigerad av mammatillE den lör maj 26, 2012 11:52, redigerad totalt 1 gånger.